157 millioner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

157 MILLIONER I ONSDAGS LOTTO

Og hvad sker der så liiiiiiiiiiiige for det?! Hallo... Nu hvor ingen har snuppet de penge endnu. Så tager jeg dem da på onsdag!

Nej, men helt ærligt...

Skal i spille på onsdag?  

Og HVIS NU i vandt... Hvad skulle pengene så bruges på?

hvis jeg vandt ( hvilket jeg ikke gør da jeg ikke spiller) men hvis jeg gjorde så

skulle have ddaa ( dansk dyreinternat århus) og læger uden grænser have en spand fuld penge hver.

vores gæld til kommunen skulle ud af huset

vi skulle forsøde svigerforældrenes tilværelse lidt ( dog IKKE med penge)

opfylde et af mine forældres ønske, samt min brors.

købe drømmehuset, hund, kat og drømme bilerne

og så tror jeg nok ligeee der kunne blive til en tur til new zealand til min familie, min kæreste og jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Zafir

Fuck - det var fordi jeg glemte at spille idag

Så er det godt at det bliver onsdag igen i næste uge!!! Jeg NUPPER den - så bare lad være med at spille I andre

Anmeld

21. december 2011

Zafir

Og ikke HVIS jeg vinder
NÅR jeg vinder

Så skal jeg sætte håndværkere til resten af vores drømme-projekter på huset. Tage 3-4 mrd til US og Asien imens - skaffe business partnere og holde ferie.
Satse stort på vores firma og skabe et FEEEDT brand, og lave en verdens omspændende kæde af butikker, når vi selvfølgelig får succes hehe...

Jeg glæder mig ret meget.

Anmeld

22. december 2011

Bassemor<3

hvis jeg vandt skulle hele min familie være gælsfri, og jeg skulle have det største lukum af en marcedes ! Så skulle huset betales ud og sættes til salg, og så skal vi flytte på landet ! og min kæreste skulle have ALLE de mascotter han kunne ønske sig ! 

Anmeld

22. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

SussieThyssen skriver:

Vi har lottoet de sidste 8 uger tror jeg...man kan jo ikke lade være.

Jamen-jamen..hvad ville jeg gøre, hvis jeg vandt dem??
Meget sjovt sad min mand den anden aften og snakkede netop om det. 
Altså bortset fra at få et halvt hjerteslag først, så ville vi jo juble en hel del og ret omgående ringe til min mor og fortælle hende nyheden

Men ellers ville vi tie stille med det.
Så ville vi få en seriøs snak med banken og få fjernet vores gæld.
Derefter ville vi give vores børn 10 mill  hver i særeje, som de kvit og frit kan råde over.
Så ville vi uden tvivl gå ud og købe en ny bil..ikke en blæret en, men en god solid bil med god plads og måske en lille ekstra en til praktisk kørsel.
Og så ville vi ellers gå på jagt efter en grund, hvor vi vil bygge vores drømmehus.
Det bliver i ét plan uden trapper, og igen ikke sådan noget pjat med swimmingpool og 30 tdr land. Haven skal faktisk ikke være stor, for min mand har absolut ingen haveinteresser, og jeg har ikke helbredet, men vi vil have en dame til hjælp med rengøring og den slags og en altmuligmand der kan klare de praktiske ting ude og inde.

Så skal der laves en fond på et bestemt beløb, hvor afkastet skal gå til godgørende formål.
Det bliver ikke en fond af den type man kan ansøge, vi vil selv afgøre hvor og til hvem vi vil skænke beløb i årets løb, det kan fx være til husvilde, julehjælp, dyr eller forskning, ting man hører om i løbet af året, hvor der er brug for en hjælpende skilling.
Resten skal placeres i solide papirer og låses i en familiefond , som kun blodsbeslægtede i lige linje, kan få adgang til.

Vi vil begge fortsætte med de ting rent arbejdsmæssigt vi er i gang med, og når mit tidsbegrænsede flexjob er overstået, så vil jeg begynde at studere på uni, noget jeg har drømt om i mange år.
Ikke at jeg har tænkt mig at bruge det til andet end for min egen fornøjelses skyld, men ganske enkelt for at opfylde en årelang drøm.

Det var vist det hele

Kærligst
Sussie

Det lyder også super fornuftigt!

Anmeld

22. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Babyklar skriver:

- For H***** hvor ville jeg bare MEGA gerne have de penge altså .. ihh ..

Hvis jeg sad med de penge lige nu, så ville jeg bruge dem sådan her.

- gæld fri.

- Købe et  lækkert hus til vores lille familie.

- forærre min familie noget.

jamen ved det faktisk ikke præcis - for det ville være så overvældende hvis det blev virkelighed heh..

Haha! Jep... Hvis man endelig vandt, så ville man være så overrasket!

Anmeld

22. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Laura. skriver:

Ja, jeg skal spille. Og HVIS jeg nu blev den heldige der vandt de mange mange millioner, .. så ville jeg først betale min gæld af fra SU og boliglån... Jeg ville tage ud og rejse med min familie, købe ny bolig til min far, sætte "lidt" penge på familiens kontoer og nok også købe en lækker dyt.. men jeg ville ikke stoppe med at arbejde..

OG så vil jeg donere nogle milioner til kræftens bekæmpelse !

Anmeld

22. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

jydeinden skriver:

hvis jeg vandt ( hvilket jeg ikke gør da jeg ikke spiller) men hvis jeg gjorde så

skulle have ddaa ( dansk dyreinternat århus) og læger uden grænser have en spand fuld penge hver.

vores gæld til kommunen skulle ud af huset

vi skulle forsøde svigerforældrenes tilværelse lidt ( dog IKKE med penge)

opfylde et af mine forældres ønske, samt min brors.

købe drømmehuset, hund, kat og drømme bilerne

og så tror jeg nok ligeee der kunne blive til en tur til new zealand til min familie, min kæreste og jeg

Anmeld

22. december 2011

Nettemor

Jeg skal da helt sikkert spille næste uge.. selv om jeg tvivler på nogensinde at vinde så vil jeg da helt nklart prøve..
om ikke andet kunne det jo være man vandt den 'bette'..

men hvis jeg vandt ville jeg:
give alle vores søskende, forældre og bedsteforældre de 50.000 man må modtage i gave om året uden at skulle betale skat af det. og hvis det var den store jeg vandt så ville det blive gjort nogle år i træk. så ville vi betale al gæld ud og købe drømmebilen.
som det ser ud nu vil vi blive i vores lille dejlige hus men da det nok bliver for småt om et par år vil vi købe det fede hus der ligger ude i skoven ikke langt fra hvor vi bor nu.

jeg ville sikre min søn og alle fremtidige børn samt vores lånepiger.

købe en hytte i Norge tæt på min ekstra familie deroppe så der altid var et sted man kunne komme uden at trænge sig på hos dem..

og ellers skulle pengene stå i nogle forskellige banker med gode renter så vi mere eller mindre kunne leve af renterne, og så ville vi kun lave det vi virkelig havde lyst til..

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Ja, man har jo lov at drømme, selv om man bliver lige skuffet hver gang der ingen gevinst er

Jeg ville dele lidt med familien.

Kvitte mit job

Bygge et nyt hus

Se lidt af verden

Undlade at bekymre mig mere om pengene slår til

Finde de bedste eksperter omkring piskesmæld og besøge dem allesammen

Og ellers bare nyde livet og være glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.