SussieThyssen skriver:
Vi har lottoet de sidste 8 uger tror jeg...man kan jo ikke lade være.
Jamen-jamen..hvad ville jeg gøre, hvis jeg vandt dem??
Meget sjovt sad min mand den anden aften og snakkede netop om det. 
Altså bortset fra at få et halvt hjerteslag først, så ville vi jo juble en hel del og ret omgående ringe til min mor og fortælle hende nyheden 
Men ellers ville vi tie stille med det.
Så ville vi få en seriøs snak med banken og få fjernet vores gæld.
Derefter ville vi give vores børn 10 mill hver i særeje, som de kvit og frit kan råde over.
Så ville vi uden tvivl gå ud og købe en ny bil..ikke en blæret en, men en god solid bil med god plads og måske en lille ekstra en til praktisk kørsel.
Og så ville vi ellers gå på jagt efter en grund, hvor vi vil bygge vores drømmehus.
Det bliver i ét plan uden trapper, og igen ikke sådan noget pjat med swimmingpool og 30 tdr land. Haven skal faktisk ikke være stor, for min mand har absolut ingen haveinteresser, og jeg har ikke helbredet, men vi vil have en dame til hjælp med rengøring og den slags og en altmuligmand der kan klare de praktiske ting ude og inde.
Så skal der laves en fond på et bestemt beløb, hvor afkastet skal gå til godgørende formål.
Det bliver ikke en fond af den type man kan ansøge, vi vil selv afgøre hvor og til hvem vi vil skænke beløb i årets løb, det kan fx være til husvilde, julehjælp, dyr eller forskning, ting man hører om i løbet af året, hvor der er brug for en hjælpende skilling.
Resten skal placeres i solide papirer og låses i en familiefond , som kun blodsbeslægtede i lige linje, kan få adgang til.
Vi vil begge fortsætte med de ting rent arbejdsmæssigt vi er i gang med, og når mit tidsbegrænsede flexjob er overstået, så vil jeg begynde at studere på uni, noget jeg har drømt om i mange år.
Ikke at jeg har tænkt mig at bruge det til andet end for min egen fornøjelses skyld, men ganske enkelt for at opfylde en årelang drøm.
Det var vist det hele 

Kærligst
Sussie