157 millioner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kloster skriver:

Ja jeg spiller...

Det er filme mange penge. Og hvis jeg vandt skulle jeg....

Give nogle af dem til min mor, far, svigermor, svigerfar, min bror, min mands 3 søstre og mine bedsteforældre.

Jeg vil sikre vores 3 drenge under deres uddannelser. Have muligheden for at kunne gøre et forældrekøb under deres uddannelser og hjælpe dem med bøger, medicin, osv.

Jeg vil ud og rejse 2-3 gange om året... I skolens ferier, hvor det er dyrerst.

Jeg vil til frisør hver måned.

Jeg vil have hele min garderobe skiftet ud og både mand og børn også.

Jeg vil have den dyre taske, jeg drømmer om.

Jeg vil bygge et nyt hus på en dobbeltgrund i den nærliggende by og jeg vil have folk til at lave min have.

Jeg vil tage spl. uddannelsen og arbejde på deltid bagefter.

Jeg vil have mig en Audi møg fed 4 hjulstrækker.

Og jeg vil holde en kanon fest af et kobberbryllup til næste år og en rigtig fin konfirmation af nr 2 i år 2013.

Også vil jeg give nogle penge til Kræftens bekæmpelse, Aids fonden og andre organisationer

Arhmen jeg skal skam nok få bugt på de penge

Nu er det bare mig, der skal vinde dem

Hehe!  Lyder som nogle dejlige ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Den lykkelige

Betale al vores gæld.. købe en fed bil til mig og en til kæresten samt en projekt bil til hans garage.. plus isolere hans værksted.. snakker han meget om.. Så skulle vi lave tilbygning samt vinterhave og ny terasse.. Så ville jeg betale al mine forældres gæld og købe et hus til dem her i byen så vi kunne bo tæt på hinanden..
Så ville jeg hjælpe alle i familien og nogle venner..
så ville bare NYYYYDE ikke at skulle vende og dreje hver en krone... jeg ville rejse, købe tøj smykker og bare forkæle mig med nyt hår, negle og andet luksus  og så ville jeg da også have et par nye bryster og flytte et ar på maven længere ned  Ja jeg har sku mange ønsker

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Den lykkelige skriver:

Betale al vores gæld.. købe en fed bil til mig og en til kæresten samt en projekt bil til hans garage.. plus isolere hans værksted.. snakker han meget om.. Så skulle vi lave tilbygning samt vinterhave og ny terasse.. Så ville jeg betale al mine forældres gæld og købe et hus til dem her i byen så vi kunne bo tæt på hinanden..
Så ville jeg hjælpe alle i familien og nogle venner..
så ville bare NYYYYDE ikke at skulle vende og dreje hver en krone... jeg ville rejse, købe tøj smykker og bare forkæle mig med nyt hår, negle og andet luksus  og så ville jeg da også have et par nye bryster og flytte et ar på maven længere ned  Ja jeg har sku mange ønsker

Den med tøj osv er ikke helt ringe  Hehe!

Anmeld

21. december 2011

Hasselnødden

rikkeregnbue skriver:

Nogle dejlige drømme må jeg sige!

Ja, det kribler helt i mig for at få nogen af dem til at gå i opfyldelse.. måske i en mindre målestok, men arbejder på sagen med eller uden de mange penge...  Og jeg ville selvfølgelig sørge for de hjemløse når de havde brug for et sted at sove hvor de kunne medbringe deres hunde. Det er ikke mange steder man må det og så ville jeg sørge rigtig godt for dem, med lækkert sengetøj, super lækker mad, varme og så videre indtil de ikke havde lyst til at være der længere og ville ud at vandre - og dette gælder selvfølgelig også for landevejsriddere.  Åh ja, der er tænkt over tingene

Anmeld

21. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville betale min gæld og få renoveret vores hus. Så ville jeg tage på ferie og så ville jeg tage mig en uddannelse.

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hasselnødden skriver:

Ja, det kribler helt i mig for at få nogen af dem til at gå i opfyldelse.. måske i en mindre målestok, men arbejder på sagen med eller uden de mange penge...  Og jeg ville selvfølgelig sørge for de hjemløse når de havde brug for et sted at sove hvor de kunne medbringe deres hunde. Det er ikke mange steder man må det og så ville jeg sørge rigtig godt for dem, med lækkert sengetøj, super lækker mad, varme og så videre indtil de ikke havde lyst til at være der længere og ville ud at vandre - og dette gælder selvfølgelig også for landevejsriddere.  Åh ja, der er tænkt over tingene

Kender det godt... Jeg arbejder også på at få nogle ting til at gå i opfyldelse, men dde 157 millioner ville helt sikkert hjælpe på det

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

merethe skriver:

Jeg ville betale min gæld og få renoveret vores hus. Så ville jeg tage på ferie og så ville jeg tage mig en uddannelse.

Anmeld

21. december 2011

Hasselnødden

rikkeregnbue skriver:

Kender det godt... Jeg arbejder også på at få nogle ting til at gå i opfyldelse, men dde 157 millioner ville helt sikkert hjælpe på det

Det ville bestemt sætte processen lidt op i fart

Anmeld

21. december 2011

Plysbjørnen

malenes skriver:

nej vel

men tror desvære at der er en meget lille change for at man vinder

Hvis du stiller en spand på togruten fra København til Barcelona, og forsøger på at ramme den (med en tennisbold) kørende i toget uden at vide hvor den står. Så stor er din chance for at vinde.

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hasselnødden skriver:

Det ville bestemt sætte processen lidt op i fart

Jep!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.