157 millioner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Aniteb skriver:

Hvis du stiller en spand på togruten fra København til Barcelona, og forsøger på at ramme den (med en tennisbold) kørende i toget uden at vide hvor den står. Så stor er din chance for at vinde.

....Og så forsvandt mine drømme! Hahahaha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Frk-Lotusblomst

Uh det er mange penge..
Jeg ville bruge dem således:
¤ Betale vores huslån/boliglån og billån ud.

¤ Betale min mors huslån og andet klatgæld ud samt give hende kapital, vel omkring 1 million til sig selv. (Ved ikke hvordan de skal administreres da jeg kan være bange for at for mange at pengene går til alkohol)

¤ Betale min søster og svogers lejlighed ud og så skal de da også have et par milioner til dem selv som de kan bruge som de vil. (Så vil de nok købe det hus de gerne vil have. )

¤ Betale min far og hans kæreste hus ud. og så skal de jo heller ikke snydes for et par milioner til dem selv.

¤ Min svigermor (k's mor + pap) får nogen milioner og så ville jeg betale deres billån ud.

¤ Hans småbrødre får en milion hver.

¤ Hans adoptiv far og kæreste får også et par milioner.

¤ Så vil jeg invitere nogen vennepar med ud at rejse, eller måske bare en sommerhusferie med alt betalt (Elsker sommerhus ferie i DK. om sommeren)

¤ Så skal min dejlige kæreste have et ønske opfyldt

¤ Og så skal jeg bruge lidt penge på mig selv og kæreste også selvfølgelig.

¤ Der skulle også gå et par mil til velgørenhed.

Resten skulle spares op..

og så ville jeg nok skære ned på studiejobbet så jeg kunne koncentrere mig endnu mere om min skønne uddannelse.

Anmeld

21. december 2011

SussieThyssen

rikkeregnbue skriver:

157 MILLIONER I ONSDAGS LOTTO

Og hvad sker der så liiiiiiiiiiiige for det?! Hallo... Nu hvor ingen har snuppet de penge endnu. Så tager jeg dem da på onsdag!

Nej, men helt ærligt...

Skal i spille på onsdag?  

Og HVIS NU i vandt... Hvad skulle pengene så bruges på?

Vi har lottoet de sidste 8 uger tror jeg...man kan jo ikke lade være.

Jamen-jamen..hvad ville jeg gøre, hvis jeg vandt dem??
Meget sjovt sad min mand den anden aften og snakkede netop om det. 
Altså bortset fra at få et halvt hjerteslag først, så ville vi jo juble en hel del og ret omgående ringe til min mor og fortælle hende nyheden

Men ellers ville vi tie stille med det.
Så ville vi få en seriøs snak med banken og få fjernet vores gæld.
Derefter ville vi give vores børn 10 mill  hver i særeje, som de kvit og frit kan råde over.
Så ville vi uden tvivl gå ud og købe en ny bil..ikke en blæret en, men en god solid bil med god plads og måske en lille ekstra en til praktisk kørsel.
Og så ville vi ellers gå på jagt efter en grund, hvor vi vil bygge vores drømmehus.
Det bliver i ét plan uden trapper, og igen ikke sådan noget pjat med swimmingpool og 30 tdr land. Haven skal faktisk ikke være stor, for min mand har absolut ingen haveinteresser, og jeg har ikke helbredet, men vi vil have en dame til hjælp med rengøring og den slags og en altmuligmand der kan klare de praktiske ting ude og inde.

Så skal der laves en fond på et bestemt beløb, hvor afkastet skal gå til godgørende formål.
Det bliver ikke en fond af den type man kan ansøge, vi vil selv afgøre hvor og til hvem vi vil skænke beløb i årets løb, det kan fx være til husvilde, julehjælp, dyr eller forskning, ting man hører om i løbet af året, hvor der er brug for en hjælpende skilling.
Resten skal placeres i solide papirer og låses i en familiefond , som kun blodsbeslægtede i lige linje, kan få adgang til.

Vi vil begge fortsætte med de ting rent arbejdsmæssigt vi er i gang med, og når mit tidsbegrænsede flexjob er overstået, så vil jeg begynde at studere på uni, noget jeg har drømt om i mange år.
Ikke at jeg har tænkt mig at bruge det til andet end for min egen fornøjelses skyld, men ganske enkelt for at opfylde en årelang drøm.

Det var vist det hele

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2011

4kløver

malenes skriver:

ja og så behøver man ikke gå på arbejde så

kan man bare være hjemme ved ens børn og mand forkælle dem

Jep. Men manden elsker sit job så han vil ikke stoppe..

Anmeld

21. december 2011

Moar2011

rikkeregnbue skriver:

Og hvad sker der så liiiiiiiiiiiige for det?! Hallo... Nu hvor ingen har snuppet de penge endnu. Så tager jeg dem da på onsdag!

Nej, men helt ærligt...

Skal i spille på onsdag?  

- For H***** hvor ville jeg bare MEGA gerne have de penge altså .. ihh ..

Hvis jeg sad med de penge lige nu, så ville jeg bruge dem sådan her.

- gæld fri.

- Købe et  lækkert hus til vores lille familie.

- forærre min familie noget.

jamen ved det faktisk ikke præcis - for det ville være så overvældende hvis det blev virkelighed heh..

Anmeld

21. december 2011

Kløver

Kloster skriver:

HVorhheherliherligherligtomimisforståelseJa jeg spiller...

Det er filme mange penge. Og hvis jeg vandt skulle jeg....

Give nogle af dem til min mor, far, svigermor, svigerfar, min bror, min mands 3 søstre og mine bedsteforældre.

Jeg vil sikre vores 3 drenge under deres uddannelser. Have muligheden for at kunne gøre et forældrekøb under deres uddannelser og hjælpe dem med bøger, medicin, osv.

Jeg vil ud og rejse 2-3 gange om året... I skolens ferier, hvor det er dyrerst.

Jeg vil til frisør hver måned.

Jeg vil have hele min garderobe skiftet ud og både mand og børn også.

Jeg vil have den dyre taske, jeg drømmer om.

Jeg vil bygge et nyt hus på en dobbeltgrund i den nærliggende by og jeg vil have folk til at lave min have.

Jeg vil tage spl. uddannelsen og arbejde på deltid bagefter.

Jeg vil have mig en Audi møg fed 4 hjulstrækker.

Og jeg vil holde en kanon fest af et kobberbryllup til næste år og en rigtig fin konfirmation af nr 2 i år 2013.

Også vil jeg give nogle penge til Kræftens bekæmpelse, Aids fonden og andre organisationer

Arhmen jeg skal skam nok få bugt på de penge

Nu er det bare mig, der skal vinde dem

HVor herligt, misforstod lige din sætning om nyt tøj i garderoben, troede du ville skifte tøjet og mand og børn hvis du vandt, og ikke nyt tøj til jer alle
Ellers ikke dårlige ideer hvis man skulle vinde bare en brøkdel af de mange penge :-)

Anmeld

21. december 2011

TineA

Så ville jeg sidde i Kastrup i løbet af notime og booke den føsrte billet til NYC!! Holde nytår med min skønne veninde overthere!

Så derefter er der jo det sædvanlige : TØJ TØJ TØJ, SKO SKO SKO SKO SKO SKO SKO og TASKER!! Gæld.. Og Jorden rundt en 7-8 gange - sammen med mine 2 mænner - naturligvis!!

Ja, stik mig nu bare de penge - jeg skal nok få dem brugt!! Muligvis også på noget fornuftigt!

Anmeld

21. december 2011

TineA

W.. skriver:

Så ville jeg sidde i Kastrup i løbet af notime og booke den føsrte billet til NYC!! Holde nytår med min skønne veninde overthere!

Så derefter er der jo det sædvanlige : TØJ TØJ TØJ, SKO SKO SKO SKO SKO SKO SKO og TASKER!! Gæld.. Og Jorden rundt en 7-8 gange - sammen med mine 2 mænner - naturligvis!!

Ja, stik mig nu bare de penge - jeg skal nok få dem brugt!! Muligvis også på noget fornuftigt!

Og så vil jeg sgu også til Månen - nu når vi er igang

Anmeld

21. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
157 mio er jo et vanvittigt højt beløb, så jeg ville nok vælge at give langt de fleste til velgørende formål - jeg har i hvert fald ikke brug for dem i forhold til, hvad godt de kunne udrette rundt omkring på jorden. Ville dog vælge at købe et par ferielejligheder rundt omkring, som selvfølgelig også skulle lejes ud og dermed betale for driften. Så ville jeg få en personlig træner, så jeg kan tabe mig og komme i form. Og selvfølgelig lave nogle ordentlige papir fonde til mine børn. Det kunne da være rart at kunne gå ud og købe, hvad man ville, men jeg bliver ikke mere lykkelig af at have en 50.000 kr sofa end en fra IKEA.

Anmeld

21. december 2011

Laura.

rikkeregnbue skriver:

Nej, men helt ærligt...

Skal i spille på onsdag?  

Ja, jeg skal spille. Og HVIS jeg nu blev den heldige der vandt de mange mange millioner, .. så ville jeg først betale min gæld af fra SU og boliglån... Jeg ville tage ud og rejse med min familie, købe ny bolig til min far, sætte "lidt" penge på familiens kontoer og nok også købe en lækker dyt.. men jeg ville ikke stoppe med at arbejde..

OG så vil jeg donere nogle milioner til kræftens bekæmpelse !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.