157 millioner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.732 visninger
40 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

157 MILLIONER I ONSDAGS LOTTO

Og hvad sker der så liiiiiiiiiiiige for det?! Hallo... Nu hvor ingen har snuppet de penge endnu. Så tager jeg dem da på onsdag!

Nej, men helt ærligt...

Skal i spille på onsdag?  

Og HVIS NU i vandt... Hvad skulle pengene så bruges på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

malenes

jep

jeg skal lotte på onsdag kan da være man var heldig

vis jeg var så heldig at vinde

ville jeg betale min gæld i banken

få mit drømme hus og tage på 1 mdr ferie

forkælle mine venner/veninder og famlie

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

malenes skriver:

jep

jeg skal lotte på onsdag kan da være man var heldig

vis jeg var så heldig at vinde

ville jeg betale min gæld i banken

få mit drømme hus og tage på 1 mdr ferie

forkælle mine venner/veninder og famlie

Det lyder nu også lækkert!  157 millioner er jo ikke helt ringe at vinde

Anmeld

21. december 2011

4kløver

Gæld. Rejse og et hus til mig og et til min venrinde så vi kan blive naboer igen.
Så vil jeg gå og fede mig og nyde at man ikke behøver at tænke på om der nu er penge nok.

Anmeld

21. december 2011

malenes

nej vel

men tror desvære at der er en meget lille change for at man vinder

Anmeld

21. december 2011

Hasselnødden

Hvis vi vandt, så ville vi give mindst en million til hver af vores nærmeste familiemedlemmer. Dernæst ville jeg give en masse til forskellige velgørenhedsgrupper der arbejder med dyr. Så ville vi bestikke kommunen, spørge hvad de manglede i kommunekassen - få lukket vores grusvej og købe jorden vores hus er lejet på af udlejer samt en af vores naboer, som nok med glæde ville give os lidt, rive det her gamle hus ned og bygge nyt - og så ville jeg gå igang med at indrette min søns værelse Reggio Emilia-style som jeg er dybt inspireret af med rutchebane med udgang til haven og vinduer i børnehøjde og så ville vi rejse jorden rundt og besøge en masse forskellige kulturer og eventuelt bo hos dem en rum tid ad gangen... ! Derudover så ville vi måske åbne et hjem for utilpassede 20+ drenge-mænd og jeg ville åbne et ordentligt sted for mishandlede og hjemløse katte, hvor de kunne leve deres liv indtil Regnbuebroen åbner sine porte for dem  Årh det er så dejligt at drømme! (Nå ja, og så gælden betalt - resten i banken) Og ihvertfald til vores søns opsparing.

Anmeld

21. december 2011

malenes

4kløver skriver:

Gæld. Rejse og et hus til mig og et til min venrinde så vi kan blive naboer igen.
Så vil jeg gå og fede mig og nyde at man ikke behøver at tænke på om der nu er penge nok.

ja og så behøver man ikke gå på arbejde så

kan man bare være hjemme ved ens børn og mand forkælle dem

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

4kløver skriver:

Uh ja... HUS!  Kunne bestemt også være rart..

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hasselnødden skriver:

Hvis vi vandt, så ville vi give mindst en million til hver af vores nærmeste familiemedlemmer. Dernæst ville jeg give en masse til forskellige velgørenhedsgrupper der arbejder med dyr. Så ville vi bestikke kommunen, spørge hvad de manglede i kommunekassen - få lukket vores grusvej og købe jorden vores hus er lejet på af udlejer samt en af vores naboer, som nok med glæde ville give os lidt, rive det her gamle hus ned og bygge nyt - og så ville jeg gå igang med at indrette min søns værelse Reggio Emilia-style som jeg er dybt inspireret af med rutchebane med udgang til haven og vinduer i børnehøjde og så ville vi rejse jorden rundt og besøge en masse forskellige kulturer og eventuelt bo hos dem en rum tid ad gangen... ! Derudover så ville vi måske åbne et hjem for utilpassede 20+ drenge-mænd og jeg ville åbne et ordentligt sted for mishandlede og hjemløse katte, hvor de kunne leve deres liv indtil Regnbuebroen åbner sine porte for dem  Årh det er så dejligt at drømme! (Nå ja, og så gælden betalt - resten i banken) Og ihvertfald til vores søns opsparing.

Nogle dejlige drømme må jeg sige!

Anmeld

21. december 2011

Kloster

Ja jeg spiller...

Det er filme mange penge. Og hvis jeg vandt skulle jeg....

Give nogle af dem til min mor, far, svigermor, svigerfar, min bror, min mands 3 søstre og mine bedsteforældre.

Jeg vil sikre vores 3 drenge under deres uddannelser. Have muligheden for at kunne gøre et forældrekøb under deres uddannelser og hjælpe dem med bøger, medicin, osv.

Jeg vil ud og rejse 2-3 gange om året... I skolens ferier, hvor det er dyrerst.

Jeg vil til frisør hver måned.

Jeg vil have hele min garderobe skiftet ud og både mand og børn også.

Jeg vil have den dyre taske, jeg drømmer om.

Jeg vil bygge et nyt hus på en dobbeltgrund i den nærliggende by og jeg vil have folk til at lave min have.

Jeg vil tage spl. uddannelsen og arbejde på deltid bagefter.

Jeg vil have mig en Audi møg fed 4 hjulstrækker.

Og jeg vil holde en kanon fest af et kobberbryllup til næste år og en rigtig fin konfirmation af nr 2 i år 2013.

Også vil jeg give nogle penge til Kræftens bekæmpelse, Aids fonden og andre organisationer

Arhmen jeg skal skam nok få bugt på de penge

Nu er det bare mig, der skal vinde dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.