Er jeg for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

DK

Måske har han købt dem, og lader bare som om han ikke har, for at du ikke skal vide ALT hvad der sker omkring din gave?

Derudover har du jo ikke KRAV på skoene, de er et ønske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Rockertand

W.. skriver:

Ja undskyld mig - men for mig lyder du en anelse forkælet?!

Du kan da ikke tillade dig at forvente et par sko til 700 kr og hvis ikke du får dem - bliver du fornærmet?! Det er jo ikke en bestillingseddel?

Den er jeg altså med på....

Glædelig jul til alle hjemløse og de forældreløse børn.

Anmeld

21. december 2011

Muffinmus

man kan altid være småskuffet, så længe man ikke viser det...gaver en en ting man ikke skal forvente...noget man kan håbe men heller ikke mere.

Jeg havde f.eks håbet på en helt særlig pung jeg havde ønsket mig, speciel model og farve osv...og havde været alle butikker rundt for at finde liiiige den. Desværre kostede den 600 kr og min familie som VILLE give mig en pung synes ikke de ville give så mebet for den. Så min dejige mor købte noget het anbdet og sagde at den var mindst lige så god og havde de samme rum som den anden men meget billigere....

Jeg takkede pænt ja for gaven og tog den i brug, for selv om den slet ikke er det jeg ønskede mig, er den købt med kærlighed. Må så vente et par år endnu før jeg køber en anden pung, men så køber jeg den selv for at være sikker på at få den jeg gerne vil have:-)

Så jo, man kan godt være en smule skuffet over ikke at få lige det man ønskede sig, men så får man noget andet og det tæller jo:-)

Anmeld

21. december 2011

Sofia

Nej det kan du ikke tillade dig, jeg synes det lyder for bestillings agtigt, at de nærmest aftaler hvem der skal give dig hvad og at du så ligefrem ved hvem der giver dig skoene.. hmmm, jeg ville bare vente til jul og håbe på en dejlig gave fra min kæreste, og tænke på at den gave jeg får, er den han synes jeg skal have

Anmeld

21. december 2011

MetteS81

Jeg synes ikke der er noget galt i at aftale hvad ens julegave skal være...vi har gjort det herhjemme et par gange af praktiske årsager.

Og hvis man i forvejen ved hvad man skal have/får er det vel ikke så mærkeligt at blive lidt skuffet hvis det ikke sker alligevel...du har jo glædet dig til de sko!

At han ikke har været ude og købe de sko i tide mens de stadig var der, alt imens du har sørget for ALLE de andre gaver...ja, det er måske ikke "tilladt" at være skuffet, men jeg ville sgu have haft det på samme måde...så det synes jeg bestemt ikke du skal skamme dig over.

Du kan dog vælge ikke at blive vred på ham. Hvis han spørger så synes jeg du skal sige det som det er...i en god tone. At du er lidt skuffet men at det selvfølgelig går over...ikke alle mænd tænker over det med julegaverne før i sidste øjeblik og sikkert heller ikke på at kæresten måske har knoklet rundt for at ordne alt det andet.

Men det kan jo være at han HAR købt dem, eller finder noget andet du også blir glad for

Anmeld

21. december 2011

JacobsMoar

Hvordan ved du at de ikke er købt ?

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg har svaret ja, men måske køber han noget der er lige så rart. Personligt kan jeg godt lide ikke at vide hvad jeg får. Julen er netop hemmelighedernes holdeplads ;-)

Tak for svar. Jeg har også besluttet mig for at jeg næste år, overhovedet ikke vil indover mine gaver. Jeg bliver altid skuffet fordi jeg ligger så meget i det og andre købe gaven dagen før juleaften.

Øv!

Anmeld

21. december 2011

Jonatansmor

W.. skriver:

Ja undskyld mig - men for mig lyder du en anelse forkælet?!

Du kan da ikke tillade dig at forvente et par sko til 700 kr og hvis ikke du får dem - bliver du fornærmet?! Det er jo ikke en bestillingseddel?

Hopper jeg lige med på.

Anmeld

21. december 2011

SS82

Det kan jo være han har købt dem men ikke vil sige det for at det lidt skal ære en overraskelse for dig. Det kan også være han har fundet på noget helt andet til at overraske dig med. Vent og se  Synes ikke du skal være skuffet

Anmeld

21. december 2011

serinasmor

LOL ..

'

undskyld men kan ikke lade være med at le .. 

havde du forsøgt at arangere at jeg skulle købe noget bestemt til dig i gave ( altså som bestilling og ikke som ønske - hvilket kun kan være det der er foregået her) så havde jeg i trods købt noget helt andet eller en ting til en femmer !! ... 

man ønsker sig ting til jul - man bestiller ikke !! 

så kan det godt være du er skuffet .. men så må du lade være med at "ønske" dig noget som helst ...  

egentlig burde man slet ikke forvente en gave som udgangspunkt ... 

hvordan ved du i øvrigt at han ikke har købt din gave? synes det er underligt at vide med sikkerhed .. eller er det bare mig 

håber du får en god jul .. og så må du jo købe din bestillingsseddel selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.