Er jeg for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Må jeg gerne være skuffet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.586 visninger
36 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Anonym trådstarter

Okay. Nu er det snart jul og jeg er typen, som har alt. Dog har jeg haft ét ønske. Et par new balance sneakers. De koster 700 kr, så de holder sig indenfor budget.

Nå men sagen er at min mor og min kæreste har talt om hvem der skal give mig dem. Det er så blevet min kæreste. Dog sker der det at han står idag - 21 dec, og har endnu ikke købt noget som helst og nu er de ToTALT udsolgt

Jeg har købt ALLE vores fælles gaver og størstedelen af min mors og mormors gaver.

Min kæreste har haft én gave at skulle købe og det var min!

Nu får jeg ikke dem

Jeg er ekstremt skuffet, men kan jeg overhovedet tillade mig at være det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Koen.

Jeg må indrømme jeg ikke kan se du skal være skuffet, ved det er et ønske, men som sagt kan man jo ikke bestemme hvad andre skal købe til en i gave for så kunne du lige så godt købe dem selv

Anmeld

21. december 2011

JJH

nej det syntes jeg ikke du kan, gaver er noget man får fra andre og dem kan man ikke tillade sig at blive skuffet over. hvis du alligevel har alt kan du jo bare købe dem selv i januar. men du kan tillade dig at blive skuffet hvis han ikke køber en gave overhovedet. og nu han er kommet for sent til de sko må han jo selv være kreativ.

Anmeld

21. december 2011

Muhmi

Jeg kan ikke forstå hvorfor du ved alt det her om din julegave?

Så går overraskelsen da af den....

Men jeg jeg synes ikke du skal være skuffet, han gør som en typisk mand vil gøre, købe julegaver d. 23

Anmeld

21. december 2011

HeidiØ

Muhmi skriver:

Jeg kan ikke forstå hvorfor du ved alt det her om din julegave?

Så går overraskelsen da af den....

Men jeg jeg synes ikke du skal være skuffet, han gør som en typisk mand vil gøre, købe julegaver d. 23

Som taget ud af min mund!

Anmeld

21. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
En ønskeseddel er vel ikke der samme som een bestillingsseddel??? Min holdning er, at man aldrig har ret til at blive skuffet for, hvad man får i gave men til gengæld tager imod alt med et stort tak. Det er op til giveren om og hvad han/hun har lyst til at købe. Så nej, jeg synes absolut ikke, du kan tillade dig at være skuffet.

Anmeld

21. december 2011

Lullaby

Jamen selvfølgelig er du det. Det er da meget normalt. Hvis du har været indover gaven og vidste at han skulle købe den og den nu er udsolgt så ville jeg skisme også være skuffet. Jeg var også indover den ene af mine julegaver fra min mand. Han var meget usikker på hvilken str den skulle købes og fordi den ville være specialfremstillet så kunne den ikke byttes. Derfor var jeg en del af det. Han skal så ud i dag og købe den anden halvdel. Og den ved jeg så ikke hvad er. Men jeg ville da også være ked af det. Så til dig

Anmeld

21. december 2011

Laulund87

Jeg kan da godt forstå du er skuffet selvom det er en "forbudt" følelse. Det er jo et ØNSKE og ikke en BESTILLING

Lad være med at vise at du er skuffet hvis ikke du får dem, og så køb dem selv i januar. Måske er de endda på tilbud der

Anmeld

21. december 2011

Balinus

PT skriver:

En ønskeseddel er vel ikke der samme som een bestillingsseddel??? Min holdning er, at man aldrig har ret til at blive skuffet for, hvad man får i gave men til gengæld tager imod alt med et stort tak. Det er op til giveren om og hvad han/hun har lyst til at købe. Så nej, jeg synes absolut ikke, du kan tillade dig at være skuffet.

Anmeld

21. december 2011

Møn-Mor

Hvis du alligevel på forhånd vil vide hvad du får i julegave, så kunne dig og kæresten jo lige så godt bare vælge at købe jeres egne julegaver, så får I hvad I vil have og du får købt din "gave" i god tid.
Kan ikke se det skulle være at ødelægge overraskelsesmomentet juleaften, for det er der jo alligevel ikke, når det er en "bestillingsvare" din julegave.

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.