Anonym skriver:
Okay. Nu er det snart jul og jeg er typen, som har alt. Dog har jeg haft ét ønske. Et par new balance sneakers. De koster 700 kr, så de holder sig indenfor budget.
Nå men sagen er at min mor og min kæreste har talt om hvem der skal give mig dem. Det er så blevet min kæreste. Dog sker der det at han står idag - 21 dec, og har endnu ikke købt noget som helst og nu er de ToTALT udsolgt 
Jeg har købt ALLE vores fælles gaver og størstedelen af min mors og mormors gaver.
Min kæreste har haft én gave at skulle købe og det var min!
Nu får jeg ikke dem 
Jeg er ekstremt skuffet, men kan jeg overhovedet tillade mig at være det?
Jeg har valgt at stemme blankt, for jeg synes ikke rigtigt svarene passede til det jeg vil sige.
Ja..på en måde, så er du forvendt, men hvis man har en aftale om, at man får noget, så har man også lov til at blive skuffet, hvis den der lover det, så ikke får det købt bare fordi....Kan du følge mig??
På den anden side må det da være nederen at vide på forhånd at du får dem 
Og du ved jo faktisk ikke om ikke han allerede HAR købt dem, men bare lader som om, at han ikke har 
Så hvorfor ikke gemme skuffelsen og surheden til efter juleaften??
Og så synes jeg iøvrigt at man ikke kan tillade sig at være sur..og såmænd heller ikke skuffet hvis man ikke liiige får det man ønsker sig, når man formodes at være et voksent menneske..og hvis man bliver det..jamen så holder man det for sig selv.

Kærligst
Sussie
Anmeld