Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
l.kjoeller skriver: DEn vil sandsynligvis danne synerese\skilde . KOmmer an på om der er emulgator i men er stadig ingen garanti. UNdskyld teknikeren lig kom op i mig
DEn vil sandsynligvis danne synerese\skilde . KOmmer an på om der er emulgator i men er stadig ingen garanti. UNdskyld teknikeren lig kom op i mig
Haha jamen det er da rart at der er nogen der har forstand på det når jeg selv er en skovl til mad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Angelspot skriver: Kommer helt i madlavnings stemning, det skal jeg prøve i næste uge når tiden er til det og man har brug for noget nemt og lækkert efter julen Hvad smager jordskokke som? Jeg kender slet ikke grønsagen...
Kommer helt i madlavnings stemning, det skal jeg prøve i næste uge når tiden er til det og man har brug for noget nemt og lækkert efter julen
Hvad smager jordskokke som? Jeg kender slet ikke grønsagen...
Miss T skriver: Den smager ikke som nogen anden grøntsag jeg lige kan komme på... Men er blød og cremet, jeg synes bare at den smager godt, men kan ikke lige komme på af hvad Også mig elsker at lave mad og prøve nye ting..
Den smager ikke som nogen anden grøntsag jeg lige kan komme på... Men er blød og cremet, jeg synes bare at den smager godt, men kan ikke lige komme på af hvad Også mig elsker at lave mad og prøve nye ting..
Tusind tak for din hjælp, det er jeg meget glad for du tog dig tid til, så kan det være lillemanden kan få sovs på sine kartofler i stedet for bare mos
Angelspot skriver: Haha jamen det er da rart at der er nogen der har forstand på det når jeg selv er en skovl til mad
Miss T skriver: DetllylydlydelyderrsisigrigtiJeg plejer bare at lave det ud fra min hukommelse, da det er min egen opskrift. jeg laver altid en stor portion.1 pose jordskokke eller 2Ca. 10 kartofler1-2 løgBouillion okse eller hønseSaltPeberKoger det og blender det med en cremefineSå bliver det en god substans og smager himmelsk. Kan spises som sov eller som suppe.
DetllylydlydelyderrsisigrigtiJeg plejer bare at lave det ud fra min hukommelse, da det er min egen opskrift. jeg laver altid en stor portion.1 pose jordskokke eller 2Ca. 10 kartofler1-2 løgBouillion okse eller hønseSaltPeberKoger det og blender det med en cremefineSå bliver det en god substans og smager himmelsk. Kan spises som sov eller som suppe.
Angelspot skriver: Nej det har du nok ret i, jeg var bare i tvivl, og det virkede som en god ide, hvis altså man kunne
Nej det har du nok ret i, jeg var bare i tvivl, og det virkede som en god ide, hvis altså man kunne
Maja84 skriver: Det lyder rigtig lækkert. Tusind tak, det må jeg prøve
Det lyder rigtig lækkert. Tusind tak, det må jeg prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128