Orh ha, jeg synes det er sjovt, mest fordi ejg nu kan se hvordan jeg skabte mig som barn. HAHA...Jeg var lidt som ham drengen i den rød/hvidstribede trøje som får en striktrøje tror ejg det er..
Et år fik min søster og jeg hver en discman. Min søsters var en smart rund en i sølv farve mens min var rød, firkantet, tung og GRIIIIIM.. Jeg hadede den og den røg rundt i hele min mormor og morfars stue.. Jeg synes den var såå grim og kikset.. Jeg kom dog til at elske den, det var lidt fedt at have sådan en ikke alle de andre havde, de havde jo den samme som min søster. hihi..
Det samme skete med et sæt tøj, min søster fik det fedeste og jeg fik grimme olivengrønne bukser med palietter og noget lilla på, matchende lilla trøje med olivengrøn på og palietter. Det blev smidt rundt og jeg råbte og skreg..værste jul. måneden efter var det det mest brugte sæt jeg havde. haha.

Jeg var ikke spor forkælet men synes altid min 1,5 år ældre søster fik sejere ting end mig.

Dog var mine ting jo lige passende til mig og min mor vidste jo at det lige var mig.. Problemet var bare vi altid fik det samme bare i forskellige farver eller forskellige design og det kunne jeg ikke magte. HAHAH
--> det ahr jeg dog for længst lagt fra mig.

Ville dog aldrig give en halv sandwich eller sådan noget til mine børn...
Anmeld