Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Komplet enig !!! Ellers føler jeg sku jeg har skabt sådan et hysterisk skabende forkælet der ikke vil tage imod de mig og ham derhjemme har råd til ...
Komplet enig !!!
Ellers føler jeg sku jeg har skabt sådan et hysterisk skabende forkælet der ikke vil tage imod de mig og ham derhjemme har råd til ...
Jaaa, netop! Det min kæreste og jeg giver min niece har kostet 50 kr. Det er en Fifi dukke der var på tilbud. Den "er ikke noget særligt" i forhold til hvad nogle andre giver, men jeg VED at der komme julelys i hendes øjne, når hun ser den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Jaaa, netop! Det min kæreste og jeg giver min niece har kostet 50 kr. Det er en Fifi dukke der var på tilbud. Den "er ikke noget særligt" i forhold til hvad nogle andre giver, men jeg VED at der komme julelys i hendes øjne, når hun ser den
Sådan har jeg det også.. Mine nevøer og niece får hver for 50 kr... Min niece får sådan en blazer/jakke fra HM. hun kommer til at elske den..
Min nevø et star wars lys sværd og min bette nevø sådan nogle træ puslespil.. Og det er det jeg har råd til.. BASTA
AalborgPigen skriver: Sådan har jeg det også.. Mine nevøer og niece får hver for 50 kr... Min niece får sådan en blazer/jakke fra HM. hun kommer til at elske den.. Min nevø et star wars lys sværd og min bette nevø sådan nogle træ puslespil.. Og det er det jeg har råd til.. BASTA
BASTA!
isabellamor skriver: skal jeg være helt ærlig.. HVOR ER DET SJOVT.. FORDI....... børn skal lære at sætte pris på det de får... især fordi at de forventer at få alt fra fætter BR kataloget. og de får for det meste gaver i hoved og røv.. nu tager jeg bla mine niecer som eksempel fordi at det er børn og jeg kender dem og de er gode eksempler da de er børn... de pakker gaver op og kigger på den i to sekunder. så ryger papiret til højre og venstre og så pakker de en ny op og igen kig på den to sekunder... indtil de har pakket alle gaverne op og så samler de dem i to store bunker. og der er MANGE ting... og så finder de deres yndlings ting og leger med den... de stopper på en eller anden måde aldrig op og tænker, hold op hvor er jeg egentlig heldig at få alle disse fine gaver. de har fået det som der var bestilt og de har fået som forventet... jeg overvejer seriøst at lave en lille snydegave til dem hver.. bare for at stoppe dem midt i julegaveræset og få dem til at tænke lidt.. de er trods alt store kloge piger.. og det er ikke synd, for de får jo den rigtige gave lige bagefter, og så griner vi af det... det sker der sgu ingen skade ved...
skal jeg være helt ærlig.. HVOR ER DET SJOVT.. FORDI.......
børn skal lære at sætte pris på det de får... især fordi at de forventer at få alt fra fætter BR kataloget. og de får for det meste gaver i hoved og røv..
nu tager jeg bla mine niecer som eksempel fordi at det er børn og jeg kender dem og de er gode eksempler da de er børn...
de pakker gaver op og kigger på den i to sekunder. så ryger papiret til højre og venstre og så pakker de en ny op og igen kig på den to sekunder... indtil de har pakket alle gaverne op og så samler de dem i to store bunker. og der er MANGE ting... og så finder de deres yndlings ting og leger med den... de stopper på en eller anden måde aldrig op og tænker, hold op hvor er jeg egentlig heldig at få alle disse fine gaver. de har fået det som der var bestilt og de har fået som forventet...
jeg overvejer seriøst at lave en lille snydegave til dem hver.. bare for at stoppe dem midt i julegaveræset og få dem til at tænke lidt.. de er trods alt store kloge piger..
og det er ikke synd, for de får jo den rigtige gave lige bagefter, og så griner vi af det... det sker der sgu ingen skade ved...
Godt skrevet!
Altså lige i det tilfælde der kan jeg altså godt forstå børnene... Hvordan ville i selv have reageret som barn hvis i havde fået en RÅDEN banan, en halvspist sandwich, et løg eller noget helt fjerde?
et er at børnene ikke skal blive skuffet over en regulær julegave, men i de tilfælde hvor det er vist var jeg nok også blevet det.
Jeg har 2 brødre på 10 og 12 år der er SNOT forkælet og ikke sætter pris på en ting til under 200!Sidste år havde vi pakket en sut ind i mandelgave, og det var så min lillebror på 12 der vandt, og hold da op hvor blev han ked af det, skuffet og hysterisk Og havde ingen interesse i at se sin rigtige gave, fordi hele hans verden brød sammen, men det var en øjenåbner for ham, og han har da helt sikkert fået mere humoristisk sans
jeg kan sagtens se det sjove i det !
håber virkelig aldrig at mine børn kommer til at opføre sig som sådan nogen forkælede unger, de skal da bare være glade for det de får. ?der sidder så mange børn rundt omkring i verdenen som slet ikke får nogen julegaver.. syns det er helt åndsvagt det børn får nu om dage, ..
Tænker også bare at der er så mange børn der er røv forkælede og utaknemlige...
Ha ha ha Tak for et godt grin. Sjovt at tage 'pis' på de små rollinger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128