sådan reagerer børn på dårlige julegaver :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Griner....og vi har faktisk overvejet at give knægten en my little pony som start gave, meeeeeen........

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1678051.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

UnderCover37

Og det er sjovt fordi...??

- Kan virkeligt ikke se det sjove i, at forsøge at skuffe børnene med vilje når vi véd hvor meget børn glæder sig til julegaverne!!

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Griner....og vi har faktisk overvejet at give knægten en my little pony som start gave, meeeeeen........

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1678051.ece

Åhrrr..de stakkels små børn...sådan noget kan jeg bare ikke have..og så er det slet ikke morsomt  

Anmeld

20. december 2011

4kløver

Syndes også at det er sjovt. Har tænkt på at pakke en prutte pude ned i en kasse og giv min søn den for jeg tror jeg vil få det samme ud af det.. at han ter sig som en forkældet snot unge.
Skal lige siges han er 14 så jeg er måske heldig at han ser det sjove i det. Hvem ved.

Anmeld

20. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
SussieThyssen skriver:

Åhrrr..de stakkels små børn...sådan noget kan jeg bare ikke have..og så er det slet ikke morsomt  

Jeg tror det kommer an på barnet og hvordan det leveres. Jeg er faktisk sikker på at vores bare ville kigge på os og bede om den rigtige gave. Men vi har også drillet ham med at han får en barbie i julegave, og han ryster bare på hovedet

Anmeld

20. december 2011

Isabella_mor

skal jeg være helt ærlig.. HVOR ER DET SJOVT.. FORDI.......

børn skal lære at sætte pris på det de får... især fordi at de forventer at få alt fra fætter BR kataloget. og de får for det meste gaver i hoved og røv.. 

nu tager jeg bla mine niecer som eksempel fordi at det er børn og jeg kender dem og de er gode eksempler da de er børn...

de pakker gaver op og kigger på den i to sekunder. så ryger papiret til højre og venstre og så pakker de en ny op og igen kig på den to sekunder... indtil de har pakket alle gaverne op og så samler de dem i to store bunker. og der er MANGE ting... og så finder de deres yndlings ting og leger med den... de stopper på en eller anden måde aldrig op og tænker, hold op hvor er jeg egentlig heldig at få alle disse fine gaver. de har fået det som der var bestilt og de har fået som forventet...

jeg overvejer seriøst at lave en lille snydegave til dem hver.. bare for at stoppe dem midt i julegaveræset og få dem til at tænke lidt.. de er trods alt store kloge piger..

og det er ikke synd, for de får jo den rigtige gave lige bagefter, og så griner vi af det... det sker der sgu ingen skade ved... 

Anmeld

20. december 2011

Dinna88

Jeg bliver godt nok utroligt skuffet over mig selv hvis mine børn (når de engang kommer) opfører sig som hysterieske møgunger over nogle gaver.  

Når først ens barn er blevet et "jeg skal have gode gaver, og netop de ting jeg har BEDT om at få" så er det ikke fedt gjort, at skuffe den på den måde. Men hvorfor ikke bare lære ens børn at sætte pris på tingene fra start af.  

Anmeld

20. december 2011

9510

isabellamor skriver:

børn skal lære at sætte pris på det de får... især fordi at de forventer at få alt fra fætter BR kataloget. og de får for det meste gaver i hoved og røv.. 

nu tager jeg bla mine niecer som eksempel fordi at det er børn og jeg kender dem og de er gode eksempler da de er børn...

de pakker gaver op og kigger på den i to sekunder. så ryger papiret til højre og venstre og så pakker de en ny op og igen kig på den to sekunder... indtil de har pakket alle gaverne op og så samler de dem i to store bunker. og der er MANGE ting... og så finder de deres yndlings ting og leger med den... de stopper på en eller anden måde aldrig op og tænker, hold op hvor er jeg egentlig heldig at få alle disse fine gaver. de har fået det som der var bestilt og de har fået som forventet...

jeg overvejer seriøst at lave en lille snydegave til dem hver.. bare for at stoppe dem midt i julegaveræset og få dem til at tænke lidt.. de er trods alt store kloge piger..

og det er ikke synd, for de får jo den rigtige gave lige bagefter, og så griner vi af det... det sker der sgu ingen skade ved... 

NEMLIG

Anmeld

20. december 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jeg bliver godt nok utroligt skuffet over mig selv hvis mine børn (når de engang kommer) opfører sig som hysterieske møgunger over nogle gaver.  

Når først ens barn er blevet et "jeg skal have gode gaver, og netop de ting jeg har BEDT om at få" så er det ikke fedt gjort, at skuffe den på den måde. Men hvorfor ikke bare lære ens børn at sætte pris på tingene fra start af.  

Komplet enig !!! 

Ellers føler jeg sku jeg har skabt sådan et hysterisk skabende forkælet der ikke vil tage imod de mig og ham derhjemme har råd til ...

Anmeld

20. december 2011

twinny

isabellamor skriver:

helt enig

Håber ikk mine drenge bliver sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.