skal jeg være helt ærlig.. HVOR ER DET SJOVT.. FORDI.......
børn skal lære at sætte pris på det de får... især fordi at de forventer at få alt fra fætter BR kataloget. og de får for det meste gaver i hoved og røv..
nu tager jeg bla mine niecer som eksempel fordi at det er børn og jeg kender dem og de er gode eksempler da de er børn...
de pakker gaver op og kigger på den i to sekunder. så ryger papiret til højre og venstre og så pakker de en ny op og igen kig på den to sekunder... indtil de har pakket alle gaverne op og så samler de dem i to store bunker. og der er MANGE ting... og så finder de deres yndlings ting og leger med den... de stopper på en eller anden måde aldrig op og tænker, hold op hvor er jeg egentlig heldig at få alle disse fine gaver. de har fået det som der var bestilt og de har fået som forventet...
jeg overvejer seriøst at lave en lille snydegave til dem hver.. bare for at stoppe dem midt i julegaveræset og få dem til at tænke lidt.. de er trods alt store kloge piger..
og det er ikke synd, for de får jo den rigtige gave lige bagefter, og så griner vi af det... det sker der sgu ingen skade ved...

Anmeld