rygning: er jeg for strid ? (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Thalia

Jeg synes slet ikke du er for strid. I vores hjem er der ingen der ryger indenfor overhovedet. Folk må gå udenfor hvis de har den slags laster.

Faktisk ville jeg indføre totalt rygeforbud indenfor allerede mens du er gravid, så i kan nå at få vasket gardiner og den slags fri for nikotin før der skal en baby ind i jeres hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

LilleLene

EKBJ skriver:

ER DU BESTEMT IKKE!!! 

tak

Anmeld

20. december 2011

LilleLene

l.kjoeller skriver:

blev irritabel hver gang han brød aftalen og nu ryger han i værkstedet han forsøger også med at stoppe. tror godt han kan mærke jeg finder det frastødene...

Så må jeg jo bare klø på

Anmeld

20. december 2011

LilleLene

StineW79 skriver:

Ja så er det jo lidt svært at sige noget. Men syntes nu ik du er strid. Også er det jo bevist at alle de giftstoffer som er i cigrater også sætter sig i alt tøj, møbler osv, så ka virkelig godt forstå at du ik vil have at han ryger andre steder end det i har aftalt! Og rigtig flot at du er helt stoppet vh stine

tusind tak

Anmeld

20. december 2011

LilleLene

Thalia skriver:

Jeg synes slet ikke du er for strid. I vores hjem er der ingen der ryger indenfor overhovedet. Folk må gå udenfor hvis de har den slags laster.

Faktisk ville jeg indføre totalt rygeforbud indenfor allerede mens du er gravid, så i kan nå at få vasket gardiner og den slags fri for nikotin før der skal en baby ind i jeres hjem.

Jeg håber godt nok vi flytter inden bebse kommer

Problemet er at JEG kan ikke gøre lejligheden totalt røgfri, for det er ikke min lejlighed

I princippet kan jeg ikke bestemme en skid, men han gik selv med til aftalen engang i september tror jeg det var, og der røg jeg jo stadig selv, så det var jo ikke noget ondt mod ham :/ det er bare træls

Anmeld

20. december 2011

l.kjoeller

LilleLene skriver:

Så må jeg jo bare klø på

Ja forhåbentlig fiser den ind

Anmeld

20. december 2011

LilleLene

l.kjoeller skriver:

Ja forhåbentlig fiser den ind

håber jeg også

Anmeld

20. december 2011

Rockertand

LilleLene skriver:

Nu har jeg skrevet til ham, at det er mega respektløst, og hvis det ikke snart stopper, må jeg jo finde en lejlighed for mig selv

Er jeg for strid ?

Jeg synes ikke, at du er for strid med hensyn til rygningen, og den situation bør I løse med en god snak om problemet.

Jeg synes derimod, at du er for strid med at nævne, at du så må finde en lejlighed for dig selv. Det er ikke særligt modent at komme med den slags "trusler", når man er i et voksent forhold og så også skal have barn - hvis du synes, at denne konflikt skulle give grundlag for at overveje at flytte for dig selv, så kan jeg berolige dig med, at det bliver meget sværere for jer i fremtiden. 

Håber dog, at I finder en løsning.

Anmeld

20. december 2011

LilleLene

Rockertand skriver:

Jeg synes ikke, at du er for strid med hensyn til rygningen, og den situation bør I løse med en god snak om problemet.

Jeg synes derimod, at du er for strid med at nævne, at du så må finde en lejlighed for dig selv. Det er ikke særligt modent at komme med den slags "trusler", når man er i et voksent forhold og så også skal have barn - hvis du synes, at denne konflikt skulle give grundlag for at overveje at flytte for dig selv, så kan jeg berolige dig med, at det bliver meget sværere for jer i fremtiden. 

Håber dog, at I finder en løsning.

Hvad pokker skal jeg ellers gøre for at han får det ind i hovedet

Har prøvet at snakke med ham om det, MANGE gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.