rygning: er jeg for strid ? (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

LilleLene

EKBJ skriver:

Og du har fortalt ham det flere gange? 

Jeg synes han går over grænsen!! :s 

Siger det til ham HVER gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

EKBJ

LilleLene skriver:

Siger det til ham HVER gang

Ville virkelig råde dig til at tænke over at få gjort noget ved det :s 

- det er respektløst af ham ikke og acceptere det!! især når det er fordi du er gravid.. 

Anmeld

20. december 2011

l.kjoeller

LilleLene skriver:

Jeg stoppede med at ryge den 10/10-11 da jeg fandt ud af at jeg var gravid
Min kæreste syger også, men inden jeg stoppede lavede vi en aftale om kun at ryge i køkkenet, ud af vinduet, for jeg var træt af alting stank af røg

Og nu efter jeg er blevet gravid, kan jeg slet ikke klare lugten af røg, men nu har jeg 2 gange taget kæresten i at ryge i stuen, sammen med en kammerat.
Jeg tror ikke han vil sige til kammeraten at han ikke skal ryge i stuen :/

Jeg har fortalt ham at jeg ikke vil have det, og troede faktisk vi havde en aftale....
MEN så var han alene hjemme igår aften, mens jeg besøgte min farmor, syntes jeg kunne lugt lidt røg, men det kunne jo godt være fordi han lige havde røget i køkkenet, så jeg sagde ingen ting.

Tror i så ikke at da jeg rydder hans sodavandsdåser op her til morgen (fra sofabordet) at der er akse på én af dem  Bliver faktisk ked af det, når han ikke respektere at jeg ikke vil have det i stuen

Nu har jeg skrevet til ham, at det er mega respektløst, og hvis det ikke snart stopper, må jeg jo finde en lejlighed for mig selv

Er jeg for strid ?

har haft samme problem med min kæreste og syns bestemt ikke du er for streng. det mindste han kan gøre er at tage hensyn for du er trods alt stoppet for jeres fælleds barns bedste, og er jo godt at forberede sig til når h*n kommer

Anmeld

20. december 2011

Chr-Hei

LilleLene skriver:

Det gjorde min kæreste faktisk også i starten, han har bare desværre nogle venner og forældre der bringer ham i fordærv

Ej ØV de må da støtte ham i stedet for.. Vil han gerne holde og har han viljen?

Anmeld

20. december 2011

LilleLene

EKBJ skriver:

Ville virkelig råde dig til at tænke over at få gjort noget ved det :s 

- det er respektløst af ham ikke og acceptere det!! især når det er fordi du er gravid.. 

Det vil jeg også, men ville lige høre folk om jeg bare var en sippe

Anmeld

20. december 2011

LilleLene

l.kjoeller skriver:

har haft samme problem med min kæreste og syns bestemt ikke du er for streng. det mindste han kan gøre er at tage hensyn for du er trods alt stoppet for jeres fælleds barns bedste, og er jo godt at forberede sig til når h*n kommer

Hvad gjorde du ved problemet så

Anmeld

20. december 2011

LilleLene

Chr-Hei skriver:

Ej ØV de må da støtte ham i stedet for.. Vil han gerne holde og har han viljen?

han vil gerne når bebse er kommet der er stadig 24 uger til

Mine svigerforældre tager OVERHOVEDET ikke hensyn, de sad da og røg mig lige op i hovedet, det var første da min kærestes bror sagde noget, at de gik ud i udestuen
Det var SÅ skuffende min kæreste ikke engang gjorde noget

Anmeld

20. december 2011

l.kjoeller

LilleLene skriver:

Hvad gjorde du ved problemet så

blev irritabel hver gang han brød aftalen og nu ryger han i værkstedet han forsøger også med at stoppe. tror godt han kan mærke jeg finder det frastødene...

Anmeld

20. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så er det jo lidt svært at sige noget. Men syntes nu ik du er strid. Også er det jo bevist at alle de giftstoffer som er i cigrater også sætter sig i alt tøj, møbler osv, så ka virkelig godt forstå at du ik vil have at han ryger andre steder end det i har aftalt! Og rigtig flot at du er helt stoppet vh stine

Anmeld

20. december 2011

EKBJ

LilleLene skriver:

Det vil jeg også, men ville lige høre folk om jeg bare var en sippe

ER DU BESTEMT IKKE!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.