Hvor ofte får i rugbrød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Ansemusen

tanja. skriver:

Uhm ja ja herhjemme elsker vi rugbrød så det anses som lækker aftensmad os

Det gør det bestemt også her! Vi får det ikke så tit, men det har intet med samvittighed eller andet at gøre. MEn ELSKER når vi får rugbrød og har købt en masse lækker pålæg.

Tænk al den dårlige samvittighed vi mødre altid har over alting! Jeg føler i hvert fald ofte at mange orker meget mere end mig. Men når det kommer til stykket er det nok ikke så meget mere i grunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

MortilCilas

Det svinger meget, kommer an på hvor oplagt jeg er til at lave mad. Men oftes laver jeg så havregrød, bogvedegrød eller risengrød i stedet, let og alligevel lækkert

Ellers laver jeg noget grønsagssuppe, med gulerødder, pastinak, knoldselleri, porre og kartofler, let og lækkert

Anmeld

19. december 2011

Koen.

Ansemusen skriver:

HHeHelHelt

Det gør det bestemt også her! Vi får det ikke så tit, men det har intet med samvittighed eller andet at gøre. MEn ELSKER når vi får rugbrød og har købt en masse lækker pålæg.

Tænk al den dårlige samvittighed vi mødre altid har over alting! Jeg føler i hvert fald ofte at mange orker meget mere end mig. Men når det kommer til stykket er det nok ikke så meget mere i grunden.

Helt enig

Anmeld

19. december 2011

B&J

vi har aldrig fået rugbrød til aftensmad inu men dett kommer nok en dag

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

Vi får det 1-2 gange om ugen...

Anmeld

19. december 2011

Jonatansmor

Nicolinesmor170510 skriver:

JEg bor selv med min datter, og vi har hver dag fået varmt mad stort set, men det ernogen gange man bare ikke magter at lave varmt mad.

Jeg får så dårlig samvittighed når Vi bare skal have rugbrød. Det har hun jo fået en gang i dagpleje. 

NÅr vI får det, sørger jeg for at der er lækkert rugbrød men alligevel får jeg d

Tit. Ikke sådan et præcist antal gange om ugen, hver gang vi ikke gider lave mad. Er kommet for sent hjem. De 14 dage hvor snotnæse og av i halsen gik på runde. Og sommetider bare fordi det smager fantastisk.

Jeg er rimeligt overbevist om at drengen er ligeglad. Han spiser som en fuldvoksen mand under alle omstændigheder og for os voksne gør vi det bare lidt lækkert, med lun leverpostej, æg, salater osv.

Så skal du have dårlig samvittighed, er vi vist mange efterhånden der skal have det

Anmeld

21. december 2011

Bare mig..

Tusind tak for alle jeres svar. 

Er glad for, at jeg ikke er den eneste der vælger den "lette" løsning af og til...

Det letter en hel del at hører jeres aftenmåltider også kan være rugbrød - også mere end en gang i ugen..

Mange tak!! 

Anmeld

21. december 2011

gobleboble

til frokost - stortset daglig, nogle gange lavr vi noget andet i weekener

til aftensmad...sjældent, måske 1-2 gange på en mdr.

Anmeld

21. december 2011

IngenKoPåIsen

Hahaha, de sidste tre dage har vi fået rugbrød til aften.. Altså tre dage i træk :p haha.. Det er helt pinligt.. :p
Det er dog aldrig sket før, normalt har vi en eller to rugbrødsaftener om ugen (og ikke i træk nej )  Den ene er altid onsdag da Malina går til gymnastik fra 17.15 til 18.00 der- så der har jeg altså ikk tid til at lave mad
Vi spiser ofte stegt torskerogn, frikadeller, æg, spejlæg eller lign. på vores rugbrød om aftenen
Og jeg har slet ikke dårlig samvittighed- for det er når vi får rugbrød til aften at Malina spiser allermest Får vi alm. varm aftensmad spiser hun MEGET lidt eller INGENTING  

Anmeld

21. december 2011

SussieThyssen

Nicolinesmor170510 skriver:

JEg bor selv med min datter, og vi har hver dag fået varmt mad stort set, men det ernogen gange man bare ikke magter at lave varmt mad.

Jeg får så dårlig samvittighed når Vi bare skal have rugbrød. Det har hun jo fået en gang i dagpleje. 

NÅr vI får det, sørger jeg for at der er lækkert rugbrød men alligevel får jeg d

Her i huset spiser vi rugbrød om aftenen 1 til 2 gange ugentligt.
Det er sundt og billigt.
Derudover får vi selvfølgelig også brød til madpakken.

Min yngste er heller ikke så vild med det, men han får det nu alligevel.

Nu er det ikke kedelige flade madder jeg laver på brød-dagene..jeg gør virkeligt meget ud af at det skal være lækkert og indbydende, og meget varieret med tilbehøret.

Personligt kunne jeg sagtens nøjes med noget varmt 1 til 2 gange om ugen, meeen, så ville mænnerne i huset nu nok sige op til den første

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.