Nicolinesmor170510 skriver:
Uha, nej så får jeg endnu mere dÅrlig samvittighed. Ikke at det er forkert, det er bare mig, den er galt med tror jeg. :p
Men jeg burde nok også gøre det for at hjælpe mig selv engang imellem :/
Rugbrød er langt sundere for din datter end en frysepizza, så det skal du da slet ikke sammenligne med og slet ikke få det dårligt over 
Mange mødre lyder meget overskudsagtige med ekstra mad i fryseren osv. Noget jeg også selv havde en ordentlig bunke af INDEN jeg fødte. men derefter har det været småt med overskudet til den slags. Og rugbrød er bestemt ikke dårlig mad at give sine børn. Og du kan jo sagtens servere forskelligt gnavegrønt eller en salat ved siden af! Og med fiskepålæg er det bare super sundt!
Jeg lider selv af ekstremt dårlig samvittighed over alt og ingenting, specielt når det kommer til min søn! Så når jeg læser et indlæg som dit bliver jeg nødt til at reagere - for så kan jeg jo sagtens se udefra, at du slet ikke har noget at have dårlig samvittighed over! Engang var der ikke råd til noget som helst og man måtte spise hvad der var. Det er kun et luksusproblem at vi i dag kan sidde og diskutere hvorvidt man er en værre eller bedre mor, hvis børnene får rugbrød til aften et par gange om ugen. Så er der SÅ meget man skal gå og have det dårligt over, og det bliver vi mødre bestemt ikke glade af!
Jeg synes du skal fortsætte som du gør, hvis det fungerer for jer (min søn elsker rugbrød, og det er ikke for hans skyld vi ikke får det så tit om aftenen
)!
Jeg er sikker på du er en fantastisk mor 
Anmeld