skylder penge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

norenberg

Jeg ville betale de 10.000 kr til forældrene....nu skriver du at du havde vente på dem længe og glædet dig til dem....men du får jo også kørekort for dem som også er en dejlig ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Louise mortil4

norenberg skriver:

Jeg ville betale de 10.000 kr til forældrene....nu skriver du at du havde vente på dem længe og glædet dig til dem....men du får jo også kørekort for dem som også er en dejlig ting...

Anmeld

19. december 2011

Mumto3

lotchen skriver:

Betal de 10.000 tilbage og så læg 500 til side hver måned det næste år til fede julegaver eller en ting til dig selv.... Så viser du både ansvarlighed, opsparingspotentiale og du forkæler dig selv. Win - win

Min unge havde ikke sluppet afsted med først at låne 10k og så solde dem op for næsen af mig

HØRT!!!

Skide god ide at betale pengene tilbage og så lægge 'afdraget' til sidste til sig selv! Så får du lidt at snolde for, OG betalt din gæld tilbage...,og som en anden skriver: Du har jo allede brugt dine penge fra børneopsparingen til at købe lejlighed.

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

'jeg og min kæreste har lånt hver 10.000 af mine forældre til indskud. tilsammen skylder vi dem 20.000! jeg har da heldigvis lige fået udbetalt min børneopsparing og har da 20.000

her kommer spørgsmålet så til råds.. Jeg skal bruge de 10 af dem til kørekort her til januar og så har jeg de sidste 10! ville fornuften være at gi mine forældre de 10? så er jeg ude af gælden og så  mangler min kæreste bare sin halvdel, ellers kunne jeg beholde de 10 helt selv, og snolle dem stille og roligt op, og købe lidt federe gaver i år op til julen, og så afdrage mine forældre om måneden ???? jeg står ikke med en helveds masse penge i forvejen så den er lidt svær, min mor siger det ik gør dem hvordan vi afdrager eller om jeg betaler de hele 10? hvad havde I GJORT ?

Jeg ville betale alle pengene tilbage med det samme - også min kærestes.. da jeg mener at det ville være bedre at han skyldte mig de penge, end at skylde mine forældre dem.

Hvis i snoller pengene op, så er det vel lidt ligesom at tisse i bukserne? - lige nu er det fedt med ekstra penge.. men hver måned, i hvert fald det næste år, eller to? vil i have mindre penge hver eneste måned, fordi at i skal afdrage... Og hvis i ikke havde så mange penge i forvejen?

Jeg ville betale det hele - ingen tvivl om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.