skylder penge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

MelikkazMoar

jeg ville tage mit kørekort først og fremmest.. så ville jeg give 5000,- tilbage .. og så ligge de 5000,- på en evt lukket konto og så afdrage 500,- om måneden til de sidste 5000,- var ude af verden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

AnnaK89

Jeg havde betalt de 10.000 kr - og det vil jeg da råde dig til, selvom jeg nok godt kan høre på det hele at du ikke gør det i sidste ende.

Sorry to say.

Anmeld

18. december 2011

LotteN

jeg HADER at skylde penge, så jeg havde helt sikkert betalt dem med det samme..

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Hvis i har aftalt at betale hver jeres del, så synes jeg du skal betale din del og lade ham stå med sin - ikke for at være ond, men i er jo 2 til at låne

Hvis du vælger at afdrage, hvor meget vil du så betale pr måned?

så havde jeg tænkt med med 4-5oo kr.. ? min mor siger nemlig han SELV skal afdrage sin del så den skal jeg ik tage på min skulder... men det hullens svært når det penge jeg har ventet på, og ikke mindst skulle holde dem i hånden

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

du kunne jo evt give dem 5000 og afdrage de sidste 5000 hvis du ikke vil give dem alle sammen

ja det var måske også en ide.

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

så havde jeg tænkt med med 4-5oo kr.. ? min mor siger nemlig han SELV skal afdrage sin del så den skal jeg ik tage på min skulder... men det hullens svært når det penge jeg har ventet på, og ikke mindst skulle holde dem i hånden

Ej hvor kan man altså høre at du har glædet dig til at få de penge...

Hvad med at give din mor 5000 så? Så kan du "klatte" de andre 5000 væk, til det du gerne vil
Selvfølgelig skal din kæreste selv afregne sin gæld, andet ville ikke være fair!

Jeg skylder selv min mor penge, havde jeg 10.000, så havde hun fået dem allesammen, det er så irriterende med gæld, især ved forældrene

Anmeld

18. december 2011

S.Maria

Jeg havde helt sikkert betalt de 10000kr til mine forældre. Synes det er forkert at skylde nogen penge og så ikke give dem tilbage når man nu har dem og ikke sådan har noget at bruge dem til. Bare min mening 

Anmeld

18. december 2011

Father

Hvor langt ude på landet bor I? Kan kørekortet hjælpe dig til, at lande et job?

Følg din samvittighed!

Anmeld

18. december 2011

come2

Jeg ville betale 10.000.

Det synes jeg viser en kæmpe ansvarlighed!

Anmeld

18. december 2011

Savannah

Personligt havde jeg (med forældrenes velsignelse) betalt for kørekort og evt lagt lidt til side til ekstra køretimer, også givet dem resten. Jeg synes ikke man kan være bekendt at stå med så mange penge i hånden og bruge dem på sig selv når man skylder dem væk.

Så kan det jo være at du kan låne penge igen en anden gang, så har de set at du prioriterer tilbagebetalingen højt

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.