skylder penge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.156 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

'jeg og min kæreste har lånt hver 10.000 af mine forældre til indskud. tilsammen skylder vi dem 20.000! jeg har da heldigvis lige fået udbetalt min børneopsparing og har da 20.000

her kommer spørgsmålet så til råds.. Jeg skal bruge de 10 af dem til kørekort her til januar og så har jeg de sidste 10! ville fornuften være at gi mine forældre de 10? så er jeg ude af gælden og så  mangler min kæreste bare sin halvdel, ellers kunne jeg beholde de 10 helt selv, og snolle dem stille og roligt op, og købe lidt federe gaver i år op til julen, og så afdrage mine forældre om måneden ???? jeg står ikke med en helveds masse penge i forvejen så den er lidt svær, min mor siger det ik gør dem hvordan vi afdrager eller om jeg betaler de hele 10? hvad havde I GJORT ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Lullaby

Anonym skriver:

'jeg og min kæreste har lånt hver 10.000 af mine forældre til indskud. tilsammen skylder vi dem 20.000! jeg har da heldigvis lige fået udbetalt min børneopsparing og har da 20.000

her kommer spørgsmålet så til råds.. Jeg skal bruge de 10 af dem til kørekort her til januar og så har jeg de sidste 10! ville fornuften være at gi mine forældre de 10? så er jeg ude af gælden og så  mangler min kæreste bare sin halvdel, ellers kunne jeg beholde de 10 helt selv, og snolle dem stille og roligt op, og købe lidt federe gaver i år op til julen, og så afdrage mine forældre om måneden ???? jeg står ikke med en helveds masse penge i forvejen så den er lidt svær, min mor siger det ik gør dem hvordan vi afdrager eller om jeg betaler de hele 10? hvad havde I GJORT ?

Betalt dem ud. Der er intet værre end at skylde sine forældre penge. Og det er det absolut mest fornuftige..

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg havde betalt de 20 tilbage og undværet kørekortet..
Hvis det er meget nødvendigt med kortet, så havde jeg betalt hende 10.000 istedet..

Jeg ville personligt føle mig snydt hvis en der skyldte mig penge, snollede 10.000 kroner op!!

Anmeld

18. december 2011

PiaRW

jeg havde betalt de 10.000 til mine forældre.

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Betalt dem ud. Der er intet værre end at skylde sine forældre penge. Og det er det absolut mest fornuftige..

okey tak for rådet.

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Jeg havde betalt de 20 tilbage og undværet kørekortet..
Hvis det er meget nødvendigt med kortet, så havde jeg betalt hende 10.000 istedet..

Jeg ville personligt føle mig snydt hvis en der skyldte mig penge, snollede 10.000 kroner op!!

ja det rigtigt nok, men det også nogle penge jeg har gået og ventet længe på. Og de blir jo betalt af måned for måned, men kan se de fleste af jer havde betalt dem tilbage.. men min kæreste står selv for at afdrage sine 10.

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

PiaRW skriver:

jeg havde betalt de 10.000 til mine forældre.

puha, det penge jeg længe har gået og glædet mig til...  den er rigtig svær, men kan godt se det.

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

ja det rigtigt nok, men det også nogle penge jeg har gået og ventet længe på. Og de blir jo betalt af måned for måned, men kan se de fleste af jer havde betalt dem tilbage.. men min kæreste står selv for at afdrage sine 10.

Hvis i har aftalt at betale hver jeres del, så synes jeg du skal betale din del og lade ham stå med sin - ikke for at være ond, men i er jo 2 til at låne

Hvis du vælger at afdrage, hvor meget vil du så betale pr måned?

Anmeld

18. december 2011

Na-Wi

Syntes du skal lægge egoisten på hylden og betale ihvertfald de 10 tilbage

Anmeld

18. december 2011

skønneunger

du kunne jo evt give dem 5000 og afdrage de sidste 5000 hvis du ikke vil give dem alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.