kunne i finde på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Kunne i finde på at give jeres børn en æbleskive her i juletiden, hvis det/de ikke er mere end 10-11 mdr. ???

Spørger pga. jeg selv godt kunne finde på det, hvis det er noget der sker en gang på f.eks. en måned. Men dog er jeg i omgangskreds med en del der har sååå forskellige meninger om det. Nogle af dem giver deres børn der (samme alder eller mindre), hver dag pga. det julemåneden osv. andre de mener det er sååå forkert, og ville ALDRIG gøre det med deres børn.

Hvad er jeres holdning til det at give børn. f.eks. en æbleskive når man sidder og hygger? eller en klejne eller lign. ?

Glade julehilsner fra en der gerne vil høre jeres mening.

10-11 mdr, så må de da snart spise alt, så ja.. Jeg vil klart tilbyde mit barn det..
Og gjorde det da egentlig ogs, hun var bare kun 8/9 mdr gammel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Den lykkelige

Min datter er 9 måneder og 3 uger.. hun fik en forleden.. men der blev kun snakset i den.. Men ja kunne jeg jo så godt finde på..

Anmeld

18. december 2011

B&J

ja det kunne jeg klart finde på hvis altså han kunne lig det hihihi

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Laura er 2 år og hun er først denne jul begyndt at få hjemmebagte æbleskiver og en smule popcorn, men kun når vi er til fest, fødselsdag eller lign. Hjemme får hun intet heller ikke i weekenden - jeg er meget konservativ, hvad det angår

Jeg synes ikke børn på 7-8 mdr. bør spise æbleskiver eller andet sødt

Anmeld

18. december 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Kunne i finde på at give jeres børn en æbleskive her i juletiden, hvis det/de ikke er mere end 10-11 mdr. ???

Spørger pga. jeg selv godt kunne finde på det, hvis det er noget der sker en gang på f.eks. en måned. Men dog er jeg i omgangskreds med en del der har sååå forskellige meninger om det. Nogle af dem giver deres børn der (samme alder eller mindre), hver dag pga. det julemåneden osv. andre de mener det er sååå forkert, og ville ALDRIG gøre det med deres børn.

Hvad er jeres holdning til det at give børn. f.eks. en æbleskive når man sidder og hygger? eller en klejne eller lign. ?

Jeg personligt syntes det er helt okay, de skal ha lov at smage det og så længe det ikke er alkohol og tobak så ser jeg ingen grund til panik, ikke noget jeg vil gøre i hver dag men en gang om uge, en gang hver 14 dag eller en gang om måneden ser jeg overhovedet intet galt i

Daniella smagte også sin første chokolade før hun var 1 år og den dag idag kan vi f.eks nemt have slik stående på bordet uden hun tager af det hun vil da heller have noget æble eller andet sundt.

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

ja da!!!!! de skal da også mærke / smage det er jul!!!

Her får Liva det vi får - at hun så HADER æbleskiver er en anden historie

Anmeld

18. december 2011

frkrbj

Ja da! Når vengang imellem får det så får vores børn det altså også.. Emilie bliver 10 mdr den 1.

Anmeld

18. december 2011

MortilCilas

Nu er jeg imod at små børn bliver proppet med søde sager, men min søn har både fået smagt jødekager og æbelskiver i denne måned, jeg er så mere behersket, end sønnes far. Men det er jul, og så længede ikke får i stride strømme. min søn er 11 måneder.

Anmeld

18. december 2011

Rødhætte

William smager efterhånden alt også lidt usundt.. Alt er selvfølgelig med måde

Anmeld

18. december 2011

Silas&Mille

Vi har ikke selv givet Silas æbleskiver, men ved at han har fået en enkelt til noget juletamtam med dagplejen og det har jeg det fint med. Vores dagplejer nævnte at de skulle have sådan noget til deres julearrangement, og jeg sagde at han selvfølgelig godt måtte smage en Det er jo ikke noget han kommer til at så hver dag.

Vi vil ikke have at han får for meget med sukkker og sådan, men han skal heller ikke holdes udenfor i dagplejen.

Han har også fået lov til at smage de forskellige julesmåkager når vi har været ude ved familie til fx julefrokost. Han kan godt lide dem, men viser ikke videre stor interesse for dem hvis han får noget andet i stedet for, efter at have smagt en. Så han er ikke blevet en sukkergris endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.