kunne i finde på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.169 visninger
49 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

Kunne i finde på at give jeres børn en æbleskive her i juletiden, hvis det/de ikke er mere end 10-11 mdr. ???

Spørger pga. jeg selv godt kunne finde på det, hvis det er noget der sker en gang på f.eks. en måned. Men dog er jeg i omgangskreds med en del der har sååå forskellige meninger om det. Nogle af dem giver deres børn der (samme alder eller mindre), hver dag pga. det julemåneden osv. andre de mener det er sååå forkert, og ville ALDRIG gøre det med deres børn.

Hvad er jeres holdning til det at give børn. f.eks. en æbleskive når man sidder og hygger? eller en klejne eller lign. ?

Glade julehilsner fra en der gerne vil høre jeres mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Kunne i finde på at give jeres børn en æbleskive her i juletiden, hvis det/de ikke er mere end 10-11 mdr. ???

Spørger pga. jeg selv godt kunne finde på det, hvis det er noget der sker en gang på f.eks. en måned. Men dog er jeg i omgangskreds med en del der har sååå forskellige meninger om det. Nogle af dem giver deres børn der (samme alder eller mindre), hver dag pga. det julemåneden osv. andre de mener det er sååå forkert, og ville ALDRIG gøre det med deres børn.

Hvad er jeres holdning til det at give børn. f.eks. en æbleskive når man sidder og hygger? eller en klejne eller lign. ?

Jeg vil aldrig give mit barn sådan noget hver dag - men i december måned ?? Klart, hvad ville der dog ske ved det??

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Jeg vil aldrig give mit barn sådan noget hver dag - men i december måned ?? Klart, hvad ville der dog ske ved det??

Nej vel, kan heller ikke se noget forkert i det en gang i mellem her i dec. Min datter er dog kun lige blevet 10 mdr. så det begrænset hvor meget hun får. Dog har jeg da siddet og delt en æbleskive med hende. Og med nogle mødres onde øjne i nakken over man kan finde på det...

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Nej vel, kan heller ikke se noget forkert i det en gang i mellem her i dec. Min datter er dog kun lige blevet 10 mdr. så det begrænset hvor meget hun får. Dog har jeg da siddet og delt en æbleskive med hende. Og med nogle mødres onde øjne i nakken over man kan finde på det...

Der sker intet ved at give en en eller 2, så gør du bare det med GOD samvittighed!

Der findes SÅ mange mødre der hverken kunne gøre det ene eller andet, for så er de jo ikke perfekte - men det er de jo ikke alligevel

Børn skal smage på tingene, ligesom voksne skal - ellers ved vi jo ikke om vi kan lide det

Anmeld

18. december 2011

Caracatita

Min søn på 9 måneder har også fået en æbleskive et par gange....og smagt småkager. Det kan altså ikke undgås i vores hus med storebrødre på 3 og 6 år....vandis, saftevand og lign. er også smagt. Han har umiddelbart ikke taget skade, men han får naturligvis ikke uanede mængder.
Vi er ikke sukkerforskrækkede herhjemme....

Anmeld

18. december 2011

Caracatita

Caracatita skriver:

Min søn på 9 måneder har også fået en æbleskive et par gange....og smagt småkager. Det kan altså ikke undgås i vores hus med storebrødre på 3 og 6 år....vandis, saftevand og lign. er også smagt. Han har umiddelbart ikke taget skade, men han får naturligvis ikke uanede mængder.

Forresten så bager jeg altid selv æbleskiver, så jeg ved hvad der er I dem

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

hihihi, min datter for alt det vi andre også spiser , sundt som usundt, er det usundt før hun mindre (en skefuld fx) og er det sundt får hun så meget hun vil have.. hun er 7 måneder her den 25.. og selvfølgelig får hun æbleskiver, ris a la mande, og alt det andet gode får hun lov at smage på også

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Caracatita skriver:

det er vi godt nok heller ikke.. og er det godt nok til jeg kan spise det, så må hun da selvfølgelig også prøve

Anmeld

18. december 2011

skønneunger

i den alder spiste min drenge alt næsten og ja jeg ville da ihvertfald give dem en æbleskive de kunne sidde og fedte med

Anmeld

18. december 2011

2721

Jeg syntes det er op til en selv hvad man gør ikke gør, så længe det ikke er skadeligt
Syntes dog at det kan være lige så træls at være en af dem som ikke giver deres børn sukker vi bliver også dømt og set ned på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.