Himmelsmil skriver:
Ja, altså jeg synes det er lidt svært at skulle sætte grænser overfor bedsterne. Jeg ved at de vil gøre det bedste for vores dreng, og jeg føler mig meget heldig med svigerfamilie, min egen familie osv., men er stadig meget nervøs for at lade ham blive passet, for hvad nu hvis de ikke 'gør det på vores måde', hvilket de nu nok ikke gør 
Min kæreste og jeg har snakket om det. På en eller anden måde må vi få dem fortalt hvordan vi ønsker vores dreng opdraget, hvad han må få at spise osv., uden selvfølgelig at vi bliver ekstreme..
Har i taget snakken med jeres forældre/svigerforældre inden jeres barn skulle passes, eller løbende mens de har passet barnet? Og hvordan gør i? Sætter i jer ned med dem og fortæller jeres ønsker,? Og hvad har reaktionerne været?
Håber i kan hjælpe lidt, for har tænkt lidt over det den sidste tid (selvom der stadig er noget tid til vores dreng skal passes i længere tid)

Jeg har taget snakken løbende, men ellers så må I stole på at jeres forældre sagtens kan drage omsorg for jeres barn..husk dog på at de har fået jer frelst gennem barndommen. 
Selvfølgelig, hvis der har været nogle særlige ting, så har jeg meldt det ud, når pasningen var aktuel..men ellers så har jeg slet ikke blandet mig.
Man kan også gå i for små sko og være for pylret.
Og skulle de så ellers bryde reglerne lidt, så overlever jeres trold nok, skal I se..igen..de har fået jer i vej..de ved ski godt hvordan man passer børn, og hvad deres behov er.
Så snak om tingene med dem, når de bliver aktuelle, men ellers lad være med at blande jer.
Og så er der da lige det med..at der skal bare være nogle ting som man gerne må, når man er hos bedsterne men ikke derhjemme..det gør det mere festligt, og det lærer barnet evnen til at kunne stille om.
Og nej..de blev ikke spor sure. 

Kærligst
Sussie