Ihh bliver så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen du har så evigt ret, men når nu han har den "skavank", og du vælger at leve med den, så var det måske en ide at bære over med den, og så for en sikkerheds skyld enten få ham til at smøre sin madpakke aftenen før du har fri, eller du måske gør det, så du er sikker på, han ikke hugger resten i køleskabet.
At leve sammen er jo også at søge at bære over med sin partners skavanker, ikke???

Og ja, han ER en voksen mand, men han lærer jo nok ikke lige sådan at rette sine fejl, og så må man bære over med dem og forsøge at undgå konfrontationerne i stedet.
Og forresten..jeg smører da madpakke til min mand..og med kærlighed...bare fordi

Jamen jeg lever jo også med den... Men derfor er det da stadig træls og stadig pisse tarveligt af ham.. Jeg prøver jo at få ham til at forstå at han gør mig ked af det ved at gøre det, så det må jo også være op til ham at prøve at ændre det...

Jeg smørre også madpakken ind imellem, men eftersom det er mig der laver ALT herhjemme (og det er altså ALT) så har jeg simpelthen ikke tid og overskud til at lave hans madpakke også.. Det synes jeg lissom han selv må klarer når jeg gør alt andet for ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej så lurer han den nok hvis du ikke drikker øl til daglig. Men så bare lad være med at vaske hans tøj og fryd dig over synet den dag han står med en tom skuffe uden boxershorts, det er ren magi

Haha ja det kunne være sjovt... Lidt ondt, men også lidt sjovt.... Men han ville nok bare blive sur og så stor vi igen med en diskussion...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.