Okay det her virker nok lidt latterligt, men skal bare lige ud med det. Har fri idag og, de dage hvor jeg har fri kræser jeg lidt mere om mig selv mht morgenmad og sådan, så jeg varmer nogle brød og vil have smør og pålægchokolade på (har en dille med pålægchokolade for tiden)... Fandme om så ikke kæresten har taget BÅDE smør OG pålægchokoladen med på arbejde fordi han ikke lige gad lave madpakke.. Så tager han bare det hele med i stedet, så jeg sidder herhjemme og intet har at putte på mit brød... Og han gør det SÅ tit... Har sagt til ham tusind gange at jeg synes det er SÅ tarveligt... For det første kører han lige forbi en tankstation på vejen og kan købe noget med dér, for det andet har han jo bilen så jeg kan ikke bare sådan lige køre op efter noget selv, for det tredje spiser han aldrig smør på sit brød hvis han laver madpakke, men han skal da selvfølgelig tage det med når han ikke lave madpakke, så der ikke er noget tilbage til mig. Han ved jeg ALTID spiser smør på brødet, kan ikke fordrage det uden...
Det er ikke engang to uger siden han gjorde det sidst hvor jeg blev så gal på ham og sagde han da kunne købe noget på vejen så der også var til mig når jeg stod op...
Ved godt det er lidt latterligt at blive sur over, men jeg synes simpelthen han er så tarvelig, og jeg bliver så ked af at han overhovedet ikke tænker på mig og tager det hensyn...
Til trods for det lidt platte emne, er det så mig der er helt gal på den? Burde han ikke tænke "hun skal jo nok have morgenmad, så jeg køber bare selv noget på vejen".... Især når vi har diskuteret det op til flere gange...
Anmeld