l.kjoeller skriver:
ja enten det eller også skulle man bruge det sidste af tingene uden at købe nyt så han kan se hvor træls det er. er mere det at de ikke tænker længere end deres egen næsetip nogengange. Tror jeg ville nævne det hvertfald
Det er sket at han har spist det sidste rugbrød så der ikke er ngoet til næste dag, og jeg får ikke lige købt det da jeg er ude at handle enten fordi jeg glememr det eller jeg faktisk ikke er klar over vi er løbet tør (da det hovedsaligt kun er ham der spiser det).. Og så bliver han sgu også gal over der ikke er noget til madpakken... Men han tænker ikke selv ligeså langt når det er omvendt...
Sidst han lavede det nr og jeg skrev til ham at jeg synes det var pisse tarveligt skrev han tilbage "Jeg håber inderligt du overlever trods den hårde start på dagen"... Virkelig provokerende... Jeg overvejede om jeg skulle lade være med at vaske hans tøj i nogle uger og når han så manglede det, sige at han nok skulle vaske det selv. Og hvis han bliver sur over jeg ikke har gjort det kan jeg jo smide samme besked tilbage i hovedet på ham...
Har virkelig overvejet sådan en "hævn" men på den anden side er det også træls at jeg er nødt til at synke så lavt før han fatter det... Han burde jo kunne forstå det ved at vi snakker om det...
Anmeld