Ihh bliver så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Benjamins'mor

Nu læste jeg lige at du er gravid, så synes jeg simpelthen det er direkte svinsk at han ikke sørger for du også kan få mad, det går jo ikke kun udover dig, men også babyen.

Jeg ville delme også blive sur hvis det var mig, for jeg kan heller IKKE spise brød uden smør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Anonym trådstarter

Na-Wi skriver:

Så ha 2 pakker af hver liggende i køleren så er problemet løst

Det har vi også normalt, men det hænder jo at man løber tør og så er det jeg bliver ked af at han så ikke lige køber noget på vejen istedet for at tage det eneste vi har tilbage med... Desuden er han altid sur over at jeg køber for meget ind og det når at blive dårligt, så derfor køber jeg jo ikke så meget ad gangen, men så er det mig det går ud over når han så tager det hele med sig fordi han ikke gider smørre madpakke....

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det der gjorde min kæreste også - det holdt op, da jeg begyndte at gemme hans øl og sige jeg havde drukket dem og ikke vaskede et eneste fucking stykke tøj af hans i 6 mdr....

jeg drikker ikke øl, så den kan jeg ikke bruge, men har stærkt overvejet den med tøjet...

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Nu læste jeg lige at du er gravid, så synes jeg simpelthen det er direkte svinsk at han ikke sørger for du også kan få mad, det går jo ikke kun udover dig, men også babyen.

Jeg ville delme også blive sur hvis det var mig, for jeg kan heller IKKE spise brød uden smør.

Lige præcis.. Synes også at det er endenu mere tarveligt nu, hvor han ved jeg har så meget kvalme om morgenen hvis ikek jeg spiser noget og jeg skal jo spise pga babyen også... Fair nok jeg kan da godt spise et tørt stykke brød, men det er satme kedeligt.. Især når man ved han sidder på arbejdet og smæsker sig i smør og pålæg og chokolode (som i øvrigt var købt ind til MIG)... Så kan mig og baby spise tørt brød med vand til...

Anmeld

16. december 2011

SussieThyssen

Jeg synes det er utroligt egoistisk af ham..det vigtigste i verden er at tage hensyn til sin ledsager i livet, at glæde ham/hende og at gøre det bedste for vedkommende som man kan.

Så hvis jeg var dig, så ville jeg give ham et ordentligt spark bag i og meddele ham, at hvis han fortsat tager dig som en selvfølge og er ligeglad med dig, så kan han kigge sig om i vejviseren efter en ny.
Du er ingen selvfølge, men en gave til ham, som han gerne skulle være for dig, og kan han ikke forstå det...så er det goodbye makker.

Det kan være han så omsider forstår hvad kærlighed og hensyn betyder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg synes det er utroligt egoistisk af ham..det vigtigste i verden er at tage hensyn til sin ledsager i livet, at glæde ham/hende og at gøre det bedste for vedkommende som man kan.

Så hvis jeg var dig, så ville jeg give ham et ordentligt spark bag i og meddele ham, at hvis han fortsat tager dig som en selvfølge og er ligeglad med dig, så kan han kigge sig om i vejviseren efter en ny.
Du er ingen selvfølge, men en gave til ham, som han gerne skulle være for dig, og kan han ikke forstå det...så er det goodbye makker.

Det kan være han så omsider forstår hvad kærlighed og hensyn betyder.

Kærligst
Sussie

Men sådan et budskab lader ikke rigtig til at sive ind hos ham... Jeg tror ikke han gør det med vilje, men han har bare aldrig lært at vise hensyn.. Han ved ikke havd det vil sige at dele med andre, han har jo altid haft tingene for sig selv og fået hvad han ville have... Det hjælper ikke at true ham eller give ham et ultimatum eller fortælle ham tingene.. Tror de andre har ret i at han må have noget af sin egen medicin for at forstå det... Jeg synes jo bare ikke det kan være rigtigt at jeg er nødt til at gøre det samme som ham før han fatter pointen...

Anmeld

16. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Men sådan et budskab lader ikke rigtig til at sive ind hos ham... Jeg tror ikke han gør det med vilje, men han har bare aldrig lært at vise hensyn.. Han ved ikke havd det vil sige at dele med andre, han har jo altid haft tingene for sig selv og fået hvad han ville have... Det hjælper ikke at true ham eller give ham et ultimatum eller fortælle ham tingene.. Tror de andre har ret i at han må have noget af sin egen medicin for at forstå det... Jeg synes jo bare ikke det kan være rigtigt at jeg er nødt til at gøre det samme som ham før han fatter pointen...

Hmm..du må jo sørge for at have et ordentligt lager af de forskellige ting.
Køb 2 pakker smør og hav altid to af hver..så undgår I de kontroverser.
Hvis du virkeligt elsker manden, så skal man ikke gå og give tilbage af samme mønt, men søge at finde løsningmodeller, der ikke sårer og gør ondt ellers svækker man kærligheden

Jeg undrer mig nu over hvordan du kan forelske dig i sådan en mand!?!

Nå..men det er jo dit valg...anyway..prøv at sørge for, at der altid er rigeligt i køleskabet, så du ikke igen skal opleve at noget mangler..og var det så ikke en ide at lave en madkasse til ham, med smør, brød og pålæg i, som han kan have på sit arbejde eller sørge for han får en madpakke med?

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hmm..du må jo sørge for at have et ordentligt lager af de forskellige ting.
Køb 2 pakker smør og hav altid to af hver..så undgår I de kontroverser.
Hvis du virkeligt elsker manden, så skal man ikke gå og give tilbage af samme mønt, men søge at finde løsningmodeller, der ikke sårer og gør ondt ellers svækker man kærligheden

Jeg undrer mig nu over hvordan du kan forelske dig i sådan en mand!?!

Nå..men det er jo dit valg...anyway..prøv at sørge for, at der altid er rigeligt i køleskabet, så du ikke igen skal opleve at noget mangler..og var det så ikke en ide at lave en madkasse til ham, med smør, brød og pålæg i, som han kan have på sit arbejde eller sørge for han får en madpakke med?

Altså nu er der jo mange andre gode ting ved ham.. At han lige har den dårlige side er jo ikke det der gør at man ikke kan elske manden... Er sikker på din mand også har nogle sider du bryder dig mindre om, men at du stadig elsker ham.. Alle har jo sine dårlige sider, det er ikke ensbetydende med at man ikke kan være elsket jo...

Har overvejet det med at have to af hver, hvilket jeg skrev tidligere at vi som regel også har, men nogle gange løber man jo tør og så er det bare det undrer mig at han så ikke bare lige kan bruge et minut på at købe en pakke på tanken på vej på arbejde istedet for at tage den ene med som vi har herhjemme...

Mht madpakken, så er jeg ikke hans mor, manden er 31 år, det burde ikke være mit job at stå og smørre hans madpakke hver dag... Det er han altså voksen nok til selv at klare, og vil han ikke det så fair nok, men så må han sørge for at der er mad til os begge jo, så han kan tage noget med uden at jeg står og mangler... Eller sige til mig at jeg skal sørge for at købe ekstra når jeg handler ind, hvis han har taget det sidste og ikke gider lave madpakke...

Anmeld

16. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Altså nu er der jo mange andre gode ting ved ham.. At han lige har den dårlige side er jo ikke det der gør at man ikke kan elske manden... Er sikker på din mand også har nogle sider du bryder dig mindre om, men at du stadig elsker ham.. Alle har jo sine dårlige sider, det er ikke ensbetydende med at man ikke kan være elsket jo...

Har overvejet det med at have to af hver, hvilket jeg skrev tidligere at vi som regel også har, men nogle gange løber man jo tør og så er det bare det undrer mig at han så ikke bare lige kan bruge et minut på at købe en pakke på tanken på vej på arbejde istedet for at tage den ene med som vi har herhjemme...

Mht madpakken, så er jeg ikke hans mor, manden er 31 år, det burde ikke være mit job at stå og smørre hans madpakke hver dag... Det er han altså voksen nok til selv at klare, og vil han ikke det så fair nok, men så må han sørge for at der er mad til os begge jo, så han kan tage noget med uden at jeg står og mangler... Eller sige til mig at jeg skal sørge for at købe ekstra når jeg handler ind, hvis han har taget det sidste og ikke gider lave madpakke...

Jamen du har så evigt ret, men når nu han har den "skavank", og du vælger at leve med den, så var det måske en ide at bære over med den, og så for en sikkerheds skyld enten få ham til at smøre sin madpakke aftenen før du har fri, eller du måske gør det, så du er sikker på, han ikke hugger resten i køleskabet.
At leve sammen er jo også at søge at bære over med sin partners skavanker, ikke???

Og ja, han ER en voksen mand, men han lærer jo nok ikke lige sådan at rette sine fejl, og så må man bære over med dem og forsøge at undgå konfrontationerne i stedet.
Og forresten..jeg smører da madpakke til min mand..og med kærlighed...bare fordi

Anmeld

16. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

jeg drikker ikke øl, så den kan jeg ikke bruge, men har stærkt overvejet den med tøjet...

Ej så lurer han den nok hvis du ikke drikker øl til daglig. Men så bare lad være med at vaske hans tøj og fryd dig over synet den dag han står med en tom skuffe uden boxershorts, det er ren magi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.