Når du tisser om natten ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Røverdatter

Tænder ikke lyset, trækker ikke ud da jeg ikke vil vække drengen der netop er blevet lagt til at sove igen, og vasker (selvfølgelig) hænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

SussieThyssen

Maja_4000 skriver:

Meget underligt spørgsmål
Men efter en samtale med min mor , synes jeg det kunne være sjovt at se hvordan det fordeler sig :b

Kryds af 3 steder

Jeg gør så sandelig alle 3 dele

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. december 2011

birthee

maria_wt skriver:

Går i mørke, trækker ikke ud for ikke at larme, og vasker så hænder..

SYNES DET ER SÅ KLAMT IKKE AT VASKE HÆNDER EFTER WC

En mere af dem her

Anmeld

16. december 2011

patella

Tænder lys, sidder med lukkede øjne, trækker ikke ud da det vækker min søn (og det lugter IKKE af tis når vi står op) og vasker selvfølgelig hænder! :-)

Anmeld

16. december 2011

Clisolka

Tænder kun lyset på badeværelset, trækker ud og vasker hænder... Jeg vil slet ikke kunne lade være med at gøre det på den måde 

Anmeld

16. december 2011

Lisbeth85

maria_wt skriver:

Går i mørke, trækker ikke ud for ikke at larme, og vasker så hænder..

SYNES DET ER SÅ KLAMT IKKE AT VASKE HÆNDER EFTER WC

LIGE mine ord - og præcis det samme, som jeg gør herhjemme

Anmeld

16. december 2011

FogL

Jeg tænder lyset, trækker ud efter mig men vasker ikke altid hænder. Gør jeg ellers altid normalt.. har jeg faktisk ikke tænkt over før  

Jeg er hunderæd for mørke, så kan ikke gå på wc i mørke.. 

Anmeld

16. december 2011

Becks

Jeg har stemt blankt... For har endnu ikke oplevet at skulle ud og tisse om natten - Det kan være det ændre sig når jeg bliver gravid

Men tilgængæld så drikker jeg 2 flasker vand om natten, for det meste.. På nær når jeg er ude hos andre og sove..

Anmeld

16. december 2011

Ciss

For mig er det en selvfølge at tænde lyset på badet, trække ud og vaske hænder.

En gang min svigerbedstemor var på overnatningsbesøg hos os, så havde hun været ude og tisset om natten - og fy, det var en grim overraskelse at stå op til et toilet fuldt af urin om morgenen. Ellers tak! Hvis folk i huset vågner lidt, hvis jeg trækker ud, så går jeg ud fra, at de kender lyden og er i stand til at vende sig over på den anden side og sove videre, for urin er noget, jeg ikke gemmer på....

Har aldrig oplevet, at nogen har klaget over det, og har heller aldrig oplevet andre, som ikke har trukket ud efter sig hos os.

Anmeld

16. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Humm 6 procent som ik vasker hænder, det er godt nok mange eller hva? Det syntes jeg i hvert fald. Hvorfor vasker i ik hænder?? Har stemt tænder ik lyset, trækker altid ud og vasker altid hænder. Sjovafstemning!! Vh Stine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.