Når du tisser om natten ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Jeg tænder lys trækker ud og vasker hænder. Ved hjemme hos min svigerforældre trækker de ikke ud om natten. Jeg kan slet ikke gå fra wcet uden at have trukket op og vaske hænder det er bare en vane for mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Isabella_mor

jeg tænder lyset, trækker ud og jeg vasker OGSÅ hænder... 

Anmeld

16. december 2011

Ansemusen

Efter årevis med ekstremt hyppige toiletbesøg i nattetimerne (hvor jeg burde SOVE) har jeg lært nærmest at gøre det sovende  Hvilket vil sige ingen lys, ingen udtræk, og en ton toiletpapir, så jeg er sikker på intet at få på fingrene, så jeg bare kan liste ind i seng igen!

Anmeld

16. december 2011

Muhmi

Jeg tænder ikke lyset, jeg skyller ud og vasker mine hænder bagefter.

Anmeld

16. december 2011

Sof

1012lmp skriver:

Jeg tænder ikke lyset, men vasker både fingre og trækker ud...!

Samme her

Anmeld

16. december 2011

Lone Jakobsen

jeg tænder ikke lys.... kan sagtens finde vej i mørke

trækker ud....

vasker hænder

de sidste 2 ting er helt naturligt og jeg ville slet ikke ku lade være.

Anmeld

16. december 2011

Mother-love

Jeg tænder lyset på badeværelset, trækker ud og vasker hænder.

Anmeld

16. december 2011

Kay

jeg går for det meste i søvne når jeg er ude og tisse... og jeg har fået afvide (af kæresten der de første mange gange vi sov sammen fulgte efter mig) at ikke tænder lys, sætter mig og tisser... tøre mig og rejser mig og vasker fingre... nogle gange går jeg også lige forbi og kigger i køleskabet... for det meste ude at spise noget men bare for at kigge....

nogle gange spiser jeg raster fra aftensmaden i søvne...  

Anmeld

16. december 2011

samantha1986

Maja_4000 skriver:

Meget underligt spørgsmål
Men efter en samtale med min mor , synes jeg det kunne være sjovt at se hvordan det fordeler sig :b

Kryds af 3 steder

Jeg går ud og tænder lyst, tisser, trækker op og vasker hænder. og jeg går gerne ud to gange om natten, og samme fremgang hver gang.

Anmeld

16. december 2011

Hvem?

Maja_4000 skriver:

Meget underligt spørgsmål
Men efter en samtale med min mor , synes jeg det kunne være sjovt at se hvordan det fordeler sig :b

Kryds af 3 steder

Det første jeg gør er at finde kontakten for at tænde lyset, jeg er fuldstændig natteblind og ka intet se, derefter trækker jeg ud og vasker hænder, slukker lyset igen og hopper i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.