Når du tisser om natten ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

grøn · ært

Tænder ikke lyset nogen steder og sidder også med lukkede øjne og tisser :-P Trækker ud og vasker hænder - alt andet er da ulækkert  ?

Sjov afstemning! :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Kløver

Maja_4000 skriver:

LyseLysetsåpåtvovorvorevoresMeget underligt spørgsmål
Men efter en samtale med min mor , synes jeg det kunne være sjovt at se hvordan det fordeler sig :b

Kryds af 3 steder

Lyset på vores badeværelse er altid tændt om natten, trækker ikke ud, da det vækker vores søn, selvom jeg helst ville, og vasker altid hænder :-)

Anmeld

16. december 2011

CmarianN

Happiness skriver:

Jeg tænder lyset, trækker altid ud og vasker hænder.

Er lidt nysgerrig, hvorfor tænder folk ikke lyset?

For det første føler jeg, at jeg bliver blændet hvis jeg tænder lyset, for det andet virker det mere "som om jeg aldrig har været oppe" når lyset forbliver slukket  Sidder endda som oftest med lukkede øjne på wc også.. hehe

Anmeld

16. december 2011

Mettemus

tænder lyset, men lukker øjnene

vasker hænder + trækker ud

Anmeld

16. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg tænder ikke lyset (for ikke at vække mig selv), trækker ikke ud (for ikke at vække min datter og underboer) men vasker ALTID hænder - alt andet er mega ulækkert.

Anmeld

16. december 2011

Pige2009

Har stemt: Tænder ikke lys, trækker ud og vasker ikke hænder. Derimod spritter jeg hænder :-)

Anmeld

16. december 2011

Louise mortil4

Tænder lyset på badeværelset, trækker ikke ud og vasker hænder selvfølgelig med sæbe. 

Trækker jeg ud er jeg næsten 100 % sikker på at jeg ikke får mere søvn da værelserne ligger op af badeværelset (jeg har en sovesofa i stuen så ungerne har begge værelser.)

Anmeld

16. december 2011

Bshizzle

Nu har vi 2 badeværelser.. men somregl tager jeg det badeværelse som ikke ligger klods op af soveværelset

Jeg tænder lyset - Trækker ud - Vasker hænder !

Det er altid ulækkert ikke at vaske hænder.. men endnu mere klamt ikke at trække ud !!!
Der STINKER af tis når man står op næste morgen hvis der ik er trukket op!!
- Har måtte lære min søn dette når han vågner om natten..

Anmeld

16. december 2011

Chevro

Jeg gør alle tre ting, tænder lyset flere steder for ikke at falde ned af trappen Trækker op, for det er ikke godt for toiletet at lade være, det kan give render, og der er alligevel ikke nogen der vågner af det - og jeg vasker hænder!!

Anmeld

16. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Tænder ikke lys, skyller ud og vasker hænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.