Når du tisser om natten ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Maja88

jeg tænder lys, tager briller på(selvom jeg sagtens kunnne undvære dem) trækker ud og vasker hænder med sæbe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg går ind i dørkarmen, tænder lyset, trækker ud, vasker hænder, slukker lyset og går ind i den næste dørkarm - jeg er for træt til at tænke når jeg tisser om natten.

Faldt engang i søvn MENS jeg tissede, hvor jeg vippede til siden og slog hovedet ind i håndvasken DET vækkede mig 

Anmeld

16. december 2011

Maja_4000

Jeanne skriver:

Jeg går ind i dørkarmen, tænder lyset, trækker ud, vasker hænder, slukker lyset og går ind i den næste dørkarm - jeg er for træt til at tænke når jeg tisser om natten.

Faldt engang i søvn MENS jeg tissede, hvor jeg vippede til siden og slog hovedet ind i håndvasken DET vækkede mig 

Hahaha Tak for et godt grin
Håber ikke du kom til skade :b Hehe

Sikke mange svar ..

Anmeld

16. december 2011

Happiness

CmarianN skriver:

For det første føler jeg, at jeg bliver blændet hvis jeg tænder lyset, for det andet virker det mere "som om jeg aldrig har været oppe" når lyset forbliver slukket  Sidder endda som oftest med lukkede øjne på wc også.. hehe

hehe Det giver mening så Tror slet ikke jeg ville kunne tisse med lukkede øjne og lyset slukket Men kan være jeg skulle prøve det. Kunne jo være man falder hurtigere i søvn så

Anmeld

16. december 2011

Frk Mig

jeg går ud og tænder lyset, tisser, vasker hænder, trækker ud og glemmer at slukke lyset igen 

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Tænder lyset - Vil nødig falde.. 

Trækker ud - Synes det er vammelt at komme ud til et toilet der lugter af urin... 

Vasker hænder - Klamt hvis man ikke gør det... 

Anmeld

16. december 2011

Frk.S

Happiness skriver:

Jeg tænder lyset, trækker altid ud og vasker hænder.

Er lidt nysgerrig, hvorfor tænder folk ikke lyset?

Jeg er mere nysgerrig over hvorfor nogle ikke vasker hænder!

Jeg selv tænder lyset - da jeg simpelthen er en skovl til at bevæge mig rundt i mørke.

Jeg trækker op - jeg ville selv finde det ulækkert at komme til et toilet hvor der ikke er trukket ud. Kæresten sover tungt, så han vågner ikke af det, og indtil videre er det heller ikke sket at min datter er vågnet af det.

Jeg vasker hænder, da jeg synes det er alt for klamt at lade være... også om natten.

Anmeld

16. december 2011

Happiness

Frk.S skriver:

Jeg er mere nysgerrig over hvorfor nogle ikke vasker hænder!

Jeg selv tænder lyset - da jeg simpelthen er en skovl til at bevæge mig rundt i mørke.

Jeg trækker op - jeg ville selv finde det ulækkert at komme til et toilet hvor der ikke er trukket ud. Kæresten sover tungt, så han vågner ikke af det, og indtil videre er det heller ikke sket at min datter er vågnet af det.

Jeg vasker hænder, da jeg synes det er alt for klamt at lade være... også om natten.

Håber da også at alle vasker hænder Og JA det er ret klamt at komme til et toilet der ikke er skyllet ud! Også selv om det "kun" er tis! Så meget larmer det altså heller ikke at trække ud!

Jeg støder ind i alt i mørke Så nok også derfor jeg skal havce lyset tændt Har blå mærker på skinnebenene, da jeg ALTID støder ind i sengekanten... Man skulle tro man ville lære vejen på et tidspunkt

Anmeld

16. december 2011

lucas<3

Maja_4000 skriver:

Meget underligt spørgsmål
Men efter en samtale med min mor , synes jeg det kunne være sjovt at se hvordan det fordeler sig :b

Kryds af 3 steder

jeg tænder lyset, trækker ud, og vasker hænder.. 

Anmeld

16. december 2011

HeidiØ

Tænder lys på badeværelset, trækker ud og vasker hænder

jeg er næsten aldrig ude og tisse om natten - kun da jeg var gravid. HELE TIDEN! Haha.. men nu ammer jeg bare om natten i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.