Sove i forældrenes seng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

4xGreve

Frk. Himmelblå skriver:

Du skal bare have en tremmeseng, hvor man kan fjerne den ene side. Så placerer i den med den åbne side op af jeres seng og - vupti  -så er der også plads til baby, som du så selvfølgelig lægger dig ved siden af .

fra en mor tilto små piger

Sådan en har vi også kigget på, men syntes de er svære at finde de fleste har kun justerbar bund, regner med atvtremmesengen skal være sort så vi køre lidt i samme stil som daniella's

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

snøvsen

Vi har to børn på 2½ og 5 år. De kommer begge ind til os i løbet af natten og for vi alle får en ordentlig nattesøvn. Har vi købt en ekstra boksmadras, som står ved siden af vores seng, så vi har 3 senge ved siden af hinanden og vi kan alle være der. Det er hyggeligt og samtidig får børnene dækket deres tryghedsbehov, som de søger om natten.

Kan nemlig huske, hvordan det var, da jeg var barn og ikke måtte sove hos min mor og far

Anmeld

17. december 2011

Frk. Himmelblå

4xGreve skriver:

Sådan en har vi også kigget på, men syntes de er svære at finde de fleste har kun justerbar bund, regner med atvtremmesengen skal være sort så vi køre lidt i samme stil som daniella's

Nåe ok, vores har været fra Ikea. Til ca. 500, tror jeg. I hvid, og så har vi bare skruet siden af.

Den kan sprayes med sort maling, hvis man ikke kan få den i sort. Men det er selvfølgelig lidt af et projekt her om vinteren, hvis man da ikke lige har et værksted eller en kælder at arbejde med det i. Udenfor er det dæleme koldt at stå i hvert fald.

Håber, I finder en god løsning.

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

Ja jeg vil egentlig bare lige høre, om jeres barn/børn får lov at sove hos jer om natten?

Her arbejder min mand om natten, så jeg har alligevel hele sengen for mig selv.

Jeg synes det er OK at Alexander kommer ind, og det sker nest i perioder hvis han vågner op om natten og har haft mareridt, der er tordenvejr, eller han er syg.

Her til aften fik han lov til at falde i søvn i vores seng, fordi han går på juleferie i morgen, så hygger vi i morgen tidlig med morgenmad i sengen..

Han synes det er enormt hyggeligt, og det gør jeg egentlig også, da jeg ikke er så meget for at sove alene....

der mangler en JA

min dreng har ligget ved mig altid - han er selv lige rykket ind og sove ved ham selv (12 år)

Nu har Liva "overtaget" pladsen

Liva bliver lagt i hendes egen seng til natten - men når hun vågner kommer hun over.

Jeg har stort set altid været alene med mine børn, så tror det er derfor jeg ikke ser så "alvorligt" på det.

Med den store var det en aftale fra han var lille at hvis nogle (kæreste eller veninde) skulle sover her - skulle han selvfølgelig sove på han værelse.

Det har fungeret

Anmeld

17. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
Alexander071106sMor skriver:

Ja jeg vil egentlig bare lige høre, om jeres barn/børn får lov at sove hos jer om natten?

Her arbejder min mand om natten, så jeg har alligevel hele sengen for mig selv.

Jeg synes det er OK at Alexander kommer ind, og det sker nest i perioder hvis han vågner op om natten og har haft mareridt, der er tordenvejr, eller han er syg.

Her til aften fik han lov til at falde i søvn i vores seng, fordi han går på juleferie i morgen, så hygger vi i morgen tidlig med morgenmad i sengen..

Han synes det er enormt hyggeligt, og det gør jeg egentlig også, da jeg ikke er så meget for at sove alene....

Min kommer ind i løbet af natten. Nogle gange ve 23 tiden andre gange ved 5 tiden. Men han kommer næsten hver nat

Anmeld

17. december 2011

raca

den lille bliver puttet i egen seng og sover der hele natten.. hvis hun vågner så nusser vi hende i hendes egen seng.. huv VIL  ikke ind og sove i voes seng..

den store sover i vores seng ofte. han bliver puttet der, nogle gange flytter vi ham, andre gange skubber vi ham babre over til siden.

mine børnsbeov er meget forskelligt mht til trykhed om natten, så vi har lyttet til dem og funden en løsnng der passer os alle...

pt hedder det en ekstrs boksmadres så vores seng er 2,3m. og ok stor til 2 børn(en sjælden gang) og 2 voksendidigte... men det er virkelig sjældet begge børn sover i vores seng samt

Anmeld

20. december 2011

felicity

har stemt blankt...

Jessie sover hos mig hver nat ,,,,,,,, og det er bare helt vidunderligt

Anmeld

20. december 2011

DitteFisk

Her bliver sønnike stort set altid puttet i sin egen seng. Der sover han også bedst og han vågner næsten aldrig om natten, hvis han gør, så falder han hurtigt i søvn igen i sin egen seng. Men engang imellem, hvis han er ked af det, så får han lov at falde i søvn i vores seng - og så bærer vi ham ind i sin egen seng når vi selv går i seng

Anmeld

20. december 2011

Lise

Min store dreng på 4½ er næsten stoppet med at sove hos os. Da han var mindre sov han der mere eller mindre hver nat, men det gik over da han blev storebror. Nu beder han måske en gang hveranden måned om at komme ind til os, og det får han lov til. F.eks. igår var han ked af det, og "ville også sove sammen med nogen", så der blev han puttet i vores seng, og sov der hele natten. Men det er ikke kvalisøvn, for den lille kommer ind hver nat på et tidspunkt, og så ligger de der og roterer, mens vi ligger ude på hver sin kant og balancer, evt. med en fod i hovedet Men det er da helt sikkert hyggeligt.

Den lille er 1 år og 9 mdr, og han kommer som sagt hver nat. Det får han bare lov til indtil videre Han falder i søvn i sin egen seng hver dag.

Anmeld

20. december 2011

M&M's Mor

Her falder de i søvn i deres egne senge og kommer kun ind til os ved sygdom eller man har drømt noget meget grimt så man lige har behov for lidt ekstra tryghed og ved grimme drømme bliver de lagt ind i deres egne senge igen når de er faldet helt til ro igen og sover...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.