Sove i forældrenes seng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sover jeres barn/børn i sengen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.789 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Alexander071106sMor

Ja jeg vil egentlig bare lige høre, om jeres barn/børn får lov at sove hos jer om natten?

Her arbejder min mand om natten, så jeg har alligevel hele sengen for mig selv.

Jeg synes det er OK at Alexander kommer ind, og det sker nest i perioder hvis han vågner op om natten og har haft mareridt, der er tordenvejr, eller han er syg.

Her til aften fik han lov til at falde i søvn i vores seng, fordi han går på juleferie i morgen, så hygger vi i morgen tidlig med morgenmad i sengen..

Han synes det er enormt hyggeligt, og det gør jeg egentlig også, da jeg ikke er så meget for at sove alene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Christine

ttcaroe@gmail.com skriver:

Ja jeg vil egentlig bare lige høre, om jeres barn/børn får lov at sove hos jer om natten?

Her arbejder min mand om natten, så jeg har alligevel hele sengen for mig selv.

Jeg synes det er OK at Alexander kommer ind, og det sker nest i perioder hvis han vågner op om natten og har haft mareridt, der er tordenvejr, eller han er syg.

Her til aften fik han lov til at falde i søvn i vores seng, fordi han går på juleferie i morgen, så hygger vi i morgen tidlig med morgenmad i sengen..

Han synes det er enormt hyggeligt, og det gør jeg egentlig også, da jeg ikke er så meget for at sove alene....

Det lyder skønt! Her er dobbeltsengen også til deling.

Anmeld

15. december 2011

Janni.

Jeg har stemt blankt. Silas sover ikke i vores seng da han tror det er en legeplads. Men jeg vil ikke udelukke at det måske ville ske når han bliver ældre, feks ved sygdom. 

Ved godt det er under 3-6 år, men alligevel.. Jeg vil ikke kunne udelukke det når han bliver så gammel. 

Anmeld

15. december 2011

B&J

vores dreng sover ikke i vores seng han tror der skal leges og selv om han er syg vil han ikke så nej det er i han egen seng

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Undskyld, men jeg stemte inden, jeg så kategorien Min datter er to år og 3 mdr, og hun bliver altid puttet i sin egen seng, men nogle gange vågner hun om natten, og vil med ind i min seng, og det har jeg det helt fint med, så længe hun ikke er ældre.

Anmeld

15. december 2011

Stumpen

Mine piger kommer i perioder ind til os, men de skal falde i søvn i deres egne senge, det er en aftale vi har også fordi jeg ikke ønsker at risikere at der så skal en scene til dagen efter fordi at de der skal sove i deres egen seng igen..

Anmeld

15. december 2011

4xGreve

Jeg har stemt en gang om måneden eller ofter for her sover Daniella storset inde ved os hver nat, dog vil jeg/vi ha at hun falder i søvn inde i sin egen seng men så vågner hun omkring midnat og vil ind til os, og det får hun lov til for jeg ser det ikke som et problem men som et tryghedsbehov som jeg med glæde opfylder...

Hvordan vi så lige gør når den lille ny kommer er jeg meget spændt på da Daniella storset fylder hele sengen og manden og jeg ligger i hver vores side på kanten... 

Anmeld

15. december 2011

MortilCilas

Min søn sov fast i min seng, til han var seks måneder, og nu kommer han så over midt om natten til mig

Anmeld

15. december 2011

Alexander071106sMor

4xGreve skriver:

Jeg har stemt en gang om måneden eller ofter for her sover Daniella storset inde ved os hver nat, dog vil jeg/vi ha at hun falder i søvn inde i sin egen seng men så vågner hun omkring midnat og vil ind til os, og det får hun lov til for jeg ser det ikke som et problem men som et tryghedsbehov som jeg med glæde opfylder...

Hvordan vi så lige gør når den lille ny kommer er jeg meget spændt på da Daniella storset fylder hele sengen og manden og jeg ligger i hver vores side på kanten... 

Jeg ved heller ikke hvad vi gør, når lillesøster kommer om 15 dage 

Men det må vi finde ud af til den tid, starter med at tremmesengen står ved siden af min side, så tager vi den ligesom derfra tror jeg...

Heldigvis er der aldersforskel på 5 år, så når lillesøster begynder om 1½-2 år at komme ind, så er Alexander jo garanteret ovre det, så løser det sig på den måde

Anmeld

15. december 2011

wamse

Lærke er 5½ og sover ved mig hver nat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.