Sove i forældrenes seng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

heaven

vi har ALDRIG haft Lasse i sengen, undtaget til weekend/lørdag morgen/ferie hygge......

Jeg KAN ikke sove hvis han ligger der, slut prut!! men vi har haft ham i soverværelset til han var 3,5 år (pga værelsesmangel) - men jo så i tremmesengen. Og det er fint nok.....

han kommer heller aldrig om natten, - om morgenen råber han altid fra sin seng: "godmorgen mor..... har du sover godt??.... Må jeg komme ind til jer????"

ved egentlig ikke hvorfor det er sådan, for han er aldrig blevet nægtet det, han har aldrig efterspurgt det, og vi har aldrig tilbudt det.... 

ved sygdom ligger jeg mig på en madras ved siden af ham på hans værelse.

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Frk. Himmelblå

4xGreve skriver:

Jeg har stemt en gang om måneden eller ofter for her sover Daniella storset inde ved os hver nat, dog vil jeg/vi ha at hun falder i søvn inde i sin egen seng men så vågner hun omkring midnat og vil ind til os, og det får hun lov til for jeg ser det ikke som et problem men som et tryghedsbehov som jeg med glæde opfylder...

Hvordan vi så lige gør når den lille ny kommer er jeg meget spændt på da Daniella storset fylder hele sengen og manden og jeg ligger i hver vores side på kanten... 

Du skal bare have en tremmeseng, hvor man kan fjerne den ene side. Så placerer i den med den åbne side op af jeres seng og - vupti  -så er der også plads til baby, som du så selvfølgelig lægger dig ved siden af .

fra en mor tilto små piger

Anmeld

16. december 2011

Isabella_mor

villads har aldrig rigtig kunnet finde ud af at sove i vores seng, selvom jeg gerne ville have det.. jeg er bange for at han vågner før en af os og falder ud af sengen. han kravler jo rundt og er helt vild.. så han sover ikke hos os om natten.. måske når han har lært hvordan man kommer ned fra sengen uden at styrte på hovedet så kan kan komme ind og sove. men indtil videre har det ikke været noget han har vist at han havde behov for.. 

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Det er så sjældent vores piger sover oppe ved os... Lina har gjort det 4 gange efter hun er kommet til verden... 

Julie gjorde det i en periode på et ½ år... 

Julie sover kun i vores seng, hvis hendes fætter er på overnatning... 

Ups så lige at den er under 3-6 år... Julie nærmer sig de 3 med hastige skridt... 

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Hovsa, jeg så først efter jeg havde stemt, at det var for 3-6 årige

Men jeg har stemt kun ved sygdom. Daniel er 2 år og 2 mdr., og han kan simpelthen ikke ligge stille når han sover. Er en ren snurretop, og umulig at dele seng med.
Men når han er syg, for han lov at ligge i midten, men det er lige så meget for at vi kan holde øje med ham.

Han kommer altid ind i vores seng om morgenen, og ligger og hygger og vågner lige så stille, men det er længe siden han lige tog sig en ekstra morgenlur

Anmeld

16. december 2011

Nessie

4xGreve skriver:

Jeg har stemt en gang om måneden eller ofter for her sover Daniella storset inde ved os hver nat, dog vil jeg/vi ha at hun falder i søvn inde i sin egen seng men så vågner hun omkring midnat og vil ind til os, og det får hun lov til for jeg ser det ikke som et problem men som et tryghedsbehov som jeg med glæde opfylder...

Hvordan vi så lige gør når den lille ny kommer er jeg meget spændt på da Daniella storset fylder hele sengen og manden og jeg ligger i hver vores side på kanten... 

Vi købte en bedside crib, mest fordi vi ikke ville vænne Daniel til at sove i sengen, men jeg var bare så glad for den. Han lå der til han var ca. 9 mdr.

Det ligner mest en lille tremmeseng. "gitteret" kan tages ned i den ene side, så der er åbent ind til sengen, og så var det nemt lige at snuppe ham over når der skulle ammes, og lige så stille glide ham tilbage igen

Anmeld

16. december 2011

maria87

Alexander071106sMor skriver:

Ja jeg vil egentlig bare lige høre, om jeres barn/børn får lov at sove hos jer om natten?

Her arbejder min mand om natten, så jeg har alligevel hele sengen for mig selv.

Jeg synes det er OK at Alexander kommer ind, og det sker nest i perioder hvis han vågner op om natten og har haft mareridt, der er tordenvejr, eller han er syg.

Her til aften fik han lov til at falde i søvn i vores seng, fordi han går på juleferie i morgen, så hygger vi i morgen tidlig med morgenmad i sengen..

Han synes det er enormt hyggeligt, og det gør jeg egentlig også, da jeg ikke er så meget for at sove alene....

min søn på 5 år kommer ind i vores seng hver morgen når manden er taget på arbejde.. 

jeg er os begyndt at tænke på om han er ved at være for stor til det... 

Anmeld

16. december 2011

maria87

maria87 skriver:

min søn på 5 år kommer ind i vores seng hver morgen når manden er taget på arbejde.. 

jeg er os begyndt at tænke på om han er ved at være for stor til det... 

glemte lige at skrive at: jeg elsker når han ligger og sover hos mig om morgenen, men manden vil ik have han ligger i vores seng.. men jeg har slet ik noget mod det... 

så er både min søn og jeg 100 % trykke.. så ved jeg nemlig hvor han er men som sagt er han 5, så det kan godt være det snart skal stoppe at han kommer ind til os. 

Anmeld

16. december 2011

Alexander071106sMor

maria87 skriver:

glemte lige at skrive at: jeg elsker når han ligger og sover hos mig om morgenen, men manden vil ik have han ligger i vores seng.. men jeg har slet ik noget mod det... 

så er både min søn og jeg 100 % trykke.. så ved jeg nemlig hvor han er men som sagt er han 5, så det kan godt være det snart skal stoppe at han kommer ind til os. 

Jeg synes nu også det bare er så hyggeligt at sove sammen med Alexander  Heldigvis deler min mand samme mening

Anmeld

16. december 2011

4xGreve

Nessie skriver:

Vi købte en bedside crib, mest fordi vi ikke ville vænne Daniel til at sove i sengen, men jeg var bare så glad for den. Han lå der til han var ca. 9 mdr.

Det ligner mest en lille tremmeseng. "gitteret" kan tages ned i den ene side, så der er åbent ind til sengen, og så var det nemt lige at snuppe ham over når der skulle ammes, og lige så stille glide ham tilbage igen

Uh god ide, sådan en tror jeg jeg lige vil prøve at kigge på..

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.