Alexander071106sMor skriver:
Ja jeg vil egentlig bare lige høre, om jeres barn/børn får lov at sove hos jer om natten?
Her arbejder min mand om natten, så jeg har alligevel hele sengen for mig selv.
Jeg synes det er OK at Alexander kommer ind, og det sker nest i perioder hvis han vågner op om natten og har haft mareridt, der er tordenvejr, eller han er syg.
Her til aften fik han lov til at falde i søvn i vores seng, fordi han går på juleferie i morgen, så hygger vi i morgen tidlig med morgenmad i sengen..
Han synes det er enormt hyggeligt, og det gør jeg egentlig også, da jeg ikke er så meget for at sove alene....
Her bliver børnene puttet i deres egne senge.
Vi har 5 drenge.
Ham på 10 kommer aldrig, men kom han en nat enten fordi at han havde mareridt eller var syg, ville han bestemt få lov at blive i vores seng.
Ham på 8 år kommer en sjælden gang imellem, så er det som regel fordi at han har mareridt og det er helt ok
Ham på 6 år kommer ret ofte i løbet af natten. Vi har lagt en madras på gulvet hvor han ligger sig. Han snurre nemlig rundt som en propel når han sover 
Ham på 3 år kommer hver nat og det får han også lov til.
Ham på 1½ kommer også hver nat 
Jeg er selv vokset op med ALDRIG at måtte sove hos min mor og far. Jeg kan huske hvor bange jeg nogen gange var fordi jeg følte at der var nogen på mit værelse. Grunden til at jeg ikke måtte var nok at jeg tit tissede i sengen. Men det var så forfærdelig....
Så jeg har den holdning, at hvis de har brug for at komme, så får de lov til det. Bare de bliver puttet i deres egne senge. Det skal de nok vokse fra på et tidspunkt. Ja nogle gange er sengen da overfyldt.... Men sådan er det bare her hjemme hos os. Og manden og jeg deler heldigvis den holdning
Men hvad andre gør kan jo bestemt være det helt rigtige for deres familie