Løntilskud - spild af tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

må jeg spørge hvad du er uddannet som?

Må du gerne. Jeg er uddannet cand. mag. i virksomhedskommunikation...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Anonym

Synes jeg så ikke..

kom fra butikslivet og det er bare fandens når man har små børn..efter barsel ville jeg prøve noget andet, da jeg også var ledig, så foreslog jobdamen virksomhedspraktik indenfor sosuverdenen..efter de 4 uger var det bare mig og har for ikke lang tid siden stoppet (desværre) efter 1 år hos dem, som jeg overhovedet ikke fortryder..skal nu til maj starte på sosuskolen så for mig har det bestemt ikke været spild af tid..

Mit jobcenter hjælper meget at det er mine ønsker der bliver opfyldt

Anmeld

15. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Må du gerne. Jeg er uddannet cand. mag. i virksomhedskommunikation...

ah ok , tænkte vi måske havde samme erhverv kan du ikke selv undersøge hvilke kurser der udbydes for dig? når nu ikke de vil være behjælplige?? tænker der da må være noget??

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Synes jeg så ikke..

kom fra butikslivet og det er bare fandens når man har små børn..efter barsel ville jeg prøve noget andet, da jeg også var ledig, så foreslog jobdamen virksomhedspraktik indenfor sosuverdenen..efter de 4 uger var det bare mig og har for ikke lang tid siden stoppet (desværre) efter 1 år hos dem, som jeg overhovedet ikke fortryder..skal nu til maj starte på sosuskolen så for mig har det bestemt ikke været spild af tid..

Mit jobcenter hjælper meget at det er mine ønsker der bliver opfyldt