Anonym skriver:
Vi har et barn på fire der slår, sparker, råber og kyler ting efter os hvis h*n ikke får sin vilje. Vi har prøvet at sætte os ned og fortælle at det ikke er i orden rigtig mange gange, men h*n bliver ved.
I starten blev vi bare ved med at sige at vi ikke ville have det, men når h*n blev ved endte det ofte med at vi måtte hæve stemmen, hvilket jo ikke er smart for så tror h*n jo bare at det er sådan man klarer sine uenigheder.
Vi har begge set nogle afsnit af TVprogammet SOS Barnepigen hvor familier får hjælp til at takle børneopdragning - og der har de ofte haft succes med at give barnet Time out et bestemt sted i huset i et bestemt stykke tid og har talt om at prøve det, men svigermor mener at vi bare skal blive ved med at sige nej igen og igen - selvom at h*an efterhånden slår meget hårdt og kan kaste endnu hårdere.
herhjemme får de time out's og vi holder os til de regler som de danske børneopdragelses eksperter giver
altså de får lige så mange minutter som de er år, men først fra de er tre år af.
Marcus-Emil som er 6 år får 6 min på trappetrinnet. og det virker
siden vi begyndte at indføre det (2 år siden) har vi maks givet 20 time out'er i alt (ikke med regnet opstarts time out'er), for når der er givet en så ved han : nåhr de mener det stadig og gud hvor er her kedeligt, og ; hvad er det de andre laver 
Tinke er kun lige blevet 2 år så hun får ikke time out endnu.
når Marcus-Emil's time out er slut (æggeuret ringer) så går den der har sat ham der, op og taler med ham, hvorfor sidder du her = jeg hørte ikke efter : Nej, du valgte ikke at høre efter. så undskylder han på sin egen måde (ord eller kys eller kram) så går vi ned og alt er glemt, og han komme med i det vi andre lavede.
det virker for os, nogle gange skal han selvfølgelig teste os ved at råbe på trappen mens han sidder der (under time out taler vi ikke med ham) eller finde noget at kaste med osv men, så bliver uret bare stillet tilbage på 6 min og så sidder han pænt 
held og lykke