Elendig service hos lægen (brokketråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

AndreasMor84

Problemet er ofte, at der er mange der vil til lægen op til jul.. don't know why??
Det samme med tandlægen.. jeg havde tandpine i sidste uge og ku først få en tid en uge efter.. det er sgu lang tid at gå, men der er bare SÅ booket op til jul..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Wimmie

Jeg tænker lidt... (undskyld hvis jeg lyder lidt hård) at hvis lægen ikke har tid, så er det jo svært at trylle... 

Det kan jo være at selv deres akuttider er booket - der er rigtig mange der render til lægen lige nu så snart de får ondt eller hoster - og rigtig mange er gode til at stille deres egne diagnoser hjemmefra og så tager til lægen bagefter med noget som ofte "bare" er en alm. forkølelse.

Og så er det jo i det hele taget bare en tid hvor mange skranter og snøfter, så jeg har lidt svært ved at se hvordan det kan være lægens skyld at så mange bestiller tid hos dem... 

Anmeld

15. december 2011

sarahb

Hos os er der åben kosultation hver dag mellem 11-12 så kan man altid bare komme..
For det der er da for ringe!

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
RGN skriver:

Ja, det er hystaderne, der tager tiderne fra os andre.

Ja, jeg havde halsbetændelse.

Og inden da havde jeg influenza. Efter halsbetændelsen fik jeg roskildesyge og nu er jeg bare forkølet.

Jeg står vist til en aflivning. Hehe...

Ja hold da op, du er da vist ikke meget værd

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
l.kjoeller skriver:

har din læge ikke akuttider? mit lægehus har et tidsrum kun til akut sygdom nemlig. god bedring og kan godt forstå du er sur

Jo, de har akuttider, og det var også sådan en, jeg fik - to dage senere. . Men nu har jeg været der, og hun sagde, jeg ville overleve

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
AndreasMor2011 skriver:

Problemet er ofte, at der er mange der vil til lægen op til jul.. don't know why??
Det samme med tandlægen.. jeg havde tandpine i sidste uge og ku først få en tid en uge efter.. det er sgu lang tid at gå, men der er bare SÅ booket op til jul..

Hvorfor vil man til læge inden jul? Det giver da ingen mening. Men træls at skulle vente en ekstra uge med tandpine. Håber, du klarer smerterne til, du kan komme ind

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Wimmie skriver:

Jeg tænker lidt... (undskyld hvis jeg lyder lidt hård) at hvis lægen ikke har tid, så er det jo svært at trylle... 

Det kan jo være at selv deres akuttider er booket - der er rigtig mange der render til lægen lige nu så snart de får ondt eller hoster - og rigtig mange er gode til at stille deres egne diagnoser hjemmefra og så tager til lægen bagefter med noget som ofte "bare" er en alm. forkølelse.

Og så er det jo i det hele taget bare en tid hvor mange skranter og snøfter, så jeg har lidt svært ved at se hvordan det kan være lægens skyld at så mange bestiller tid hos dem... 

Jeg ved godt, at de ikke kan trylle en akuttider frem, men jeg synes stadig, det er utroligt, man skal vente to dage for at blive tilset. Så er det store spørgsmål jo, om det er fordi, nogen folk tager til læge for meget uden at have et behov??

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
sarahb skriver:

Hos os er der åben kosultation hver dag mellem 11-12 så kan man altid bare komme..
For det der er da for ringe!

Dett lyder da som en god ordning. Så har man da i hvert fald en ærlig chance for at blive tilset inden for en rimelig tid

Anmeld

15. december 2011

l.kjoeller

PT skriver:

Jo, de har akuttider, og det var også sådan en, jeg fik - to dage senere. . Men nu har jeg været der, og hun sagde, jeg ville overleve

hehe det var godt

Anmeld

15. december 2011

Bshizzle

PT skriver:

Jeg har fået halsbetændelse og ringede ned i morges for at få en tid hos lægen. Jeg har fået en til på torsdag!!! Synes godt nok, det er elendig service, at jeg skal vente to dage på at blive tilset. Beklager det sure opstød men skulle bare lige af med noget galde.

Det var da ik noget i forhold til min elendige læge..
Jeg ringede for laaaang tid siden og bad om en tid til min lille dreng til 5 ugers undersøgelse...
Fik hurtigt smasket denne sætning i hovedet "Jamendet har vi ikke akut eller tid til nu.. du skal jo osse ringe 3 - 4 uger FØR man kan få en tid!!! "

Og når jeg endelig dukker op til den tid, så kommer jeg 3 min forsinket pga vejarbejde og INGEN P-muligheder i nærheden.. så jeg løber byen rundt med autostolen i armen og op til lægen og får beskeden " Du skal ringe og be om en ny tid.. og vi har ikke tid lige pt alligevel.."  

Jeg er derfor på jagt efter en ny læge som er god til børn.. men det er osse svært  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.