Elendig service hos lægen (brokketråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
36 svar
0 synes godt om
13. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har fået halsbetændelse og ringede ned i morges for at få en tid hos lægen. Jeg har fået en til på torsdag!!! Synes godt nok, det er elendig service, at jeg skal vente to dage på at blive tilset. Beklager det sure opstød men skulle bare lige af med noget galde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

fnuggi

tjahh kender det godt står lige som dig og er syg med halsbetændelse og kan komme til læge på tirsdag  rent til grin men sådan er det 

god bedring 

Anmeld

13. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

tjahh kender det godt står lige som dig og er syg med halsbetændelse og kan komme til læge på tirsdag  rent til grin men sådan er det 

god bedring 

Jeg synes, det er helt utroligt, at de ikke kan inde en tid samme dag til noget, der tager 5 min. Men tirsdag! Det er der jo en hel uge til. . God bedring til dig også

Anmeld

15. december 2011

gobleboble

øv da...er der slet ik noget der hedder akuttid?

rigtig go bedring til dig.

Anmeld

15. december 2011

An&Jo

derfor ser jeg mig desværre ofte nødsaget til at tage til vagtlægen når det er sådanne ting det handler om..

Halsbetændelse er nemlig ikke akut nok til at få de der akuttider oppe ved os desværre..
Jeg går selv og skranter lidt med feber og ondt i halsen osv, og er også begyndt at hoste, så jeg skal nok os have konsulteret lægen snart..

Anmeld

15. december 2011

Silas&Mille

Jeg tænker ikke at halsbetændelse er nok til at få en akut tid.

Hos min læge er de fleste akut-tider forbeholdt babyer/små børn og de som fx har 40 i feber på 3. dag eller lignende...

Anmeld

15. december 2011

Bassemor<3

har din læge ikke åben konsultation om morgenen ? hvis jeg har brug for at komme til læge hurtigt, tager jeg bare ned på lægehuset kl 7 når de åbner, der har en af lægerne vagten, altså han tager dem der kommer ind om morgenen uden tid 

Anmeld

15. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

TRÆLS!

Jeg bestilte tid ved lægen i SIDSTE UGE til sidste graviditetsundersøgelse, og den første tid jeg kunne få er på tirsdag!

Anmeld

15. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tror desværre, at det er fordi der ringer 100 mennesker, der vil podes fordi de har ondt i halsen. Så det vælter lidt tiderne hos lægen.

Da jeg ringede til min læge sidste mandag fik jeg en akuttid, fordi de mente jeg havde halsbetændelse udfra symptomerne. (Jeg havde fx meget store hævede kirtler på halsen)

Jeg blev ret overrasket, for det er første gang i mit liv jeg har halsbetændelse og jeg havde ikke engang særlig ondt i halsen.

Men måske de også tog mig lidt mere alvorligt fordi jeg kunne fortælle jeg havde haft feber on and off i 14 dage.

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
gobleboble skriver:

øv da...er der slet ik noget der hedder akuttid?

rigtig go bedring til dig.

Næ, åbenbart ikke. Men nu er der kun en time til, jeg skal derned. (undskyld jeg ikke har fået svaret din pb - kan du ikke sende en SMS? Dem er jeg meget bedre til at besvare )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.