Elendig service hos lægen (brokketråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

derfor ser jeg mig desværre ofte nødsaget til at tage til vagtlægen når det er sådanne ting det handler om..

Halsbetændelse er nemlig ikke akut nok til at få de der akuttider oppe ved os desværre..
Jeg går selv og skranter lidt med feber og ondt i halsen osv, og er også begyndt at hoste, så jeg skal nok os have konsulteret lægen snart..

Men hvad er så akut, tænker jeg. Har haft ondt og feber i over en uge nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
SilasMor skriver:

Jeg tænker ikke at halsbetændelse er nok til at få en akut tid.

Hos min læge er de fleste akut-tider forbeholdt babyer/små børn og de som fx har 40 i feber på 3. dag eller lignende...

Hmm, det kan godt ske, det er det samme hos min læge. Næste gang, jeg planlægger at blive syg, må jeg hellere ringe og bestille tid tre uger i forvejen

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
babyboy2012 skriver:

har din læge ikke åben konsultation om morgenen ? hvis jeg har brug for at komme til læge hurtigt, tager jeg bare ned på lægehuset kl 7 når de åbner, der har en af lægerne vagten, altså han tager dem der kommer ind om morgenen uden tid 

Det har jeg da aldrig hørt om før. Må hellere skrive mig det bag øret, tak

Anmeld

15. december 2011

Na-Wi

Hos min læge er der åbent for alle om eftermiddagen, kan ikke lige huske om det er fra kl 15 eller 16.. Så er der en læge der tager os ind efter tur

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
rikkeregnbue skriver:

TRÆLS!

Jeg bestilte tid ved lægen i SIDSTE UGE til sidste graviditetsundersøgelse, og den første tid jeg kunne få er på tirsdag!

Det var da lidt sent, de kunne få skubbet dig ind til den undersøgelse.

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
RGN skriver:

Jeg tror desværre, at det er fordi der ringer 100 mennesker, der vil podes fordi de har ondt i halsen. Så det vælter lidt tiderne hos lægen.

Da jeg ringede til min læge sidste mandag fik jeg en akuttid, fordi de mente jeg havde halsbetændelse udfra symptomerne. (Jeg havde fx meget store hævede kirtler på halsen)

Jeg blev ret overrasket, for det er første gang i mit liv jeg har halsbetændelse og jeg havde ikke engang særlig ondt i halsen.

Men måske de også tog mig lidt mere alvorligt fordi jeg kunne fortælle jeg havde haft feber on and off i 14 dage.

Jamen, der er helt sikkert mange, der løber til lægen så snart der er det mindste, men jeg havde gået med ondt i halsen og feber i fem dage, før jeg ringede, da jeg ville se, om det ikke kunne gå over af sig selv. Havde du så halsbetændelse? Altid noget de tog dig alvorligt

Anmeld

15. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Na-Wi skriver:

Hos min læge er der åbent for alle om eftermiddagen, kan ikke lige huske om det er fra kl 15 eller 16.. Så er der en læge der tager os ind efter tur

Det tror jeg ikke, min læge har. Men dwt lyder da som en god ordning

Anmeld

15. december 2011

Silas&Mille

PT skriver:

Hmm, det kan godt ske, det er det samme hos min læge. Næste gang, jeg planlægger at blive syg, må jeg hellere ringe og bestille tid tre uger i forvejen

nemlig det er tit det der skal til  

God bedring... håber du bliver frisk inden juleaften

Anmeld

15. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN
PT skriver:

Jamen, der er helt sikkert mange, der løber til lægen så snart der er det mindste, men jeg havde gået med ondt i halsen og feber i fem dage, før jeg ringede, da jeg ville se, om det ikke kunne gå over af sig selv. Havde du så halsbetændelse? Altid noget de tog dig alvorligt

Ja, det er hystaderne, der tager tiderne fra os andre.

Ja, jeg havde halsbetændelse.

Og inden da havde jeg influenza. Efter halsbetændelsen fik jeg roskildesyge og nu er jeg bare forkølet.

Jeg står vist til en aflivning. Hehe...

Anmeld

15. december 2011

l.kjoeller

PT skriver:

Jeg har fået halsbetændelse og ringede ned i morges for at få en tid hos lægen. Jeg har fået en til på torsdag!!! Synes godt nok, det er elendig service, at jeg skal vente to dage på at blive tilset. Beklager det sure opstød men skulle bare lige af med noget galde.

har din læge ikke akuttider? mit lægehus har et tidsrum kun til akut sygdom nemlig. god bedring og kan godt forstå du er sur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.