Michael jackson kan da ik være død!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Ansemusen

den-lykkeligste skriver:

efter en debat om michaels død og disse klip, har jeg svært ved at tro han er død!

http://www.youtube.com/watch?v=mmq7O3_zXRI

http://www.youtube.com/watch?v=mXsY40v1m1k

Ej det kan du da ikke mene!? Udfra de videoer synes jeg bestemt ikke at man på nogen måde kan konkludere, at Michael Jackson sandsynligvis ikke er død. Det er konspirationsteorier, hvor man leder efter beviser og får ting til at passe ind i det man gerne vil bevise! Hvad med ALLE de mange ting, som peger direkte i retning af at han ER død?! Og Michael forklædt som lægen - nej den må de længere ud på landet med! Han ligner slet ikke Michael, og heller ikke en som er blevet forklædt.

Det ville være SÅ omfattende, hvis en så kendt persons død skulle fingeres! Der skulle både læger, retsvæsen, dommere, politi og mange mange flere inde over, foruden familien!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

jydeinden

hvis det endeligt var sandt at mj levede endnu, så ville jeg da næsten håbe at manden havde dårlig smag i munden.. et ville være at få dømt en isåfald uskyldig mand, noget andet at narre alle de mio. af fans som manden jo har.. 

personligt er jeg ret ligeglad, er ikke så specielt fascineret af mj, bevars han lavede nogle gode sange, men var langt fra alle der var eller er min smag. 

Anmeld

13. december 2011

Nessie

Kom med nogle billeder af en ordentlig kvalitet, så kan det diskuteres igen. Men i den dårlige kvalitet de er vist her, kan selv jeg være MJ, bare man har konspirationsbrillerne på.

Lad nu manden hvile i fred, han er død, og går ikke rundt og gemmer sig bag en blond dame paryk, eller en brændt mands identitet.

Anmeld

13. december 2011

Stumpen

Zafir skriver:

JOOOOOO - Julemanden!! Den er stensikker

Så rooolig nu. Bare ikke alle de der overnaturlige der hehe

Så er jeg mere rolig..

Anmeld

13. december 2011

Zafir

Stumpen skriver:

Så er jeg mere rolig..

Julemanden har vi jo alle sammen set med egne øjne, så det er jo ikke engang film tricks.
Men jeg er glad for at kunne berolige dig.

Anmeld

13. december 2011

B&J

håber godt nok han er død ellers burde han sku skamme sig hvad fanden der sker med den stakkels læge og hans familie så

Anmeld

13. december 2011

SaNiNa

Jeg skal ikke kunne sige om han er død eller levende, men hvis han ikke er død så ønsker han åbenbart ikke at være kendt mere og så syntes jeg da man skal respektere det og lade ham være "død"

Jeg selv tror ikke på sådan videofilm der kan laves så meget på dem og at familie opføre sig som de gør tja vi er helt i USA og de gør jo bare tit noget underligt derover.

Elvis genopstod jo heller aldrig

Anmeld

13. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

da min elskede bedstefar døde grinede jeg mere end jeg græd, fordi jeg ikke kunne tro det... og no matter what så har mange af søskende et image de vil beholde for alt i verden....

Jeg tror ikke nogle ville gøre det mod sine børn...

og desuden er dømt, og hvem vil gå i spjældet selv hvis han har fået en sum penge for at spille med...

og dsuden da han døde var han tilbage på sit højeste med musikken igen...

nej nej jeg køber den heller ikk..

R.I.P MJ

Anmeld

13. december 2011

Muhmi

Altså... Jeg har set og genset disse videoer maange gange efterhånden, ligeså vel som jeg har set en masse Illuminati videoer... Hver gang jeg ser dem bliver jeg "draget" af den tanke, "hva' nu hvis?" Men når min logik så slår til igen, så ej..

Anmeld

13. december 2011

Nemesis

Er stadig ikke i tvivl om at han er død. Der er så mange wannabees derude og det skulle da være underligt om ikke en fan der er så dedikeret at man forsøger at ligne sit idol også kommer til begravelsen/mindehøjtidligheden.

alt det andet er jo tilfældigheder. Hvem ved om brandofret Dave har fået flere kosmetiske operationer og kontaktlinser osv.

Ej synes virkelig det er langt ude,

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.