Michael jackson kan da ik være død!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Den slags gider jeg slet ikke hoppe på..det bliver påstået med hvert eneste idol og andre fremtrædende hver gang de er døde...*Suk*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Ka+Ma=Be

SussieThyssen skriver:

Den slags gider jeg slet ikke hoppe på..det bliver påstået med hvert eneste idol og andre fremtrædende hver gang de er døde...*Suk*

Ja præcis! Hver eeeevig eneste gang! Spild af tid og liv at spekulere over sådan noget!

Anmeld

12. december 2011

Maise

den-lykkeligste skriver:

ja jeg ved virkelig ik, det hva rygtet siger .. men billederne er meget forvivlet.

ja det er en crazy world vi lever i og alt er jo relativt. Meeeeeeen jeg hopper ikke på den.

Anmeld

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Katte87 skriver:

Eeeej selvfølgelig er manden død! Det er bare typisk USA med alt deres snak om sammensværgelser og bla bla bla! Der findes jo også ufoer, og små aliens der ligner mennesker besynderligt meget, ikk!?

hahaha, nu blir jeg jo mere og mere overbevist om han er død... men de billeder der det jo total crazy

Anmeld

12. december 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Haha ja og undskyld, men det er da lidt til grin at det sker hver gang.. Lad nu den mand hvile i fred

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Haha ja og undskyld, men det er da lidt til grin at det sker hver gang.. Lad nu den mand hvile i fred

Elvis has left the building...and so has Michael

Anmeld

12. december 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Elvis has left the building...and so has Michael

True

Anmeld

12. december 2011

Ka+Ma=Be

den-lykkeligste skriver:

hahaha, nu blir jeg jo mere og mere overbevist om han er død... men de billeder der det jo total crazy

Hehe ja det er ikke sådan med alle os pessimister! hehe

Men ja nogle gange kan sådan noget gøre os i tvivl., Lige som Beyoncé og hendes graviditet  Der ved jeg stadig ikke helt hvad jeg skal tænke!

Anmeld

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Katte87 skriver:

Eeeej selvfølgelig er manden død! Det er bare typisk USA med alt deres snak om sammensværgelser og bla bla bla! Der findes jo også ufoer, og små aliens der ligner mennesker besynderligt meget, ikk!?

, nu har MJ jo også penge til proof make up (: ..

Anmeld

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Katte87 skriver:

Hehe ja det er ikke sådan med alle os pessimister! hehe

Men ja nogle gange kan sådan noget gøre os i tvivl., Lige som Beyoncé og hendes graviditet  Der ved jeg stadig ikke helt hvad jeg skal tænke!

svær situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.