Michael jackson kan da ik være død!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Maise skriver:

Hvis ikke MJ er død, så hvorstår jeg ikke hvorfor der er en retsat mod lægen, som iøvrigt er offenlig tilgængelig og han er lige blevet dømt.

Der er også rygter med at han er klædt ud som sin egen læge, lægen lyder præcis som Michael !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Giraffen skriver:

jeg har nu set videoerne + læst lidt hist og her og jeg køber den sg'ætte rigtig

hvis det så er rigtigt og MJ ikke er død hvorfor i al verden så risikere hele misæren på at dukke op til sin egen begravelse/mindehøjtidelighed...

eeej jeg holder på at man skal bevare sin kritiske sans

synes ogs pointen med retssagen er ret så go

‎'Det siges at børnene havde øvet med Michael om hvad de skulle sige & at det de siger giver ingen mening, de laver mange fejl !! Feks. Paris, hun siger at nu skal alle synge med ham ö WTF? Det hedder at synge med hans stemme. Der er også rygter med at han er klædt ud som sin egen læge, lægen lyder præcis som Michael !!

Anmeld

12. december 2011

Lullaby

Ej nu er jeg da helt i tvivl.. hmm...

Anmeld

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Maise skriver:

Hvis ikke MJ er død, så forstår jeg ikke hvorfor der er en retsag mod lægen, som iøvrigt er offenlig tilgængelig og han er lige blevet dømt.

han var med til sin egen begravelse i forklædning ö .. & der hvor Usher synger til begravelsen, der skulle han til at tage sin mikrofon op & synge, men så sang Michael ö ! & man ser jo hvor han bliver fundet død, der er nogle som køre efter ambulancen & ser at lægen tager Michael under armen & de får ind i en bygning - & det er hvor han er erklæret død !!

Der er også rygter med at han er klædt ud som sin egen læge, lægen lyder præcis som Michael

Anmeld

12. december 2011

Maise

den-lykkeligste skriver:

Der er også rygter med at han er klædt ud som sin egen læge, lægen lyder præcis som Michael !!

hmm nu er retssystemet i usa rimelig hardcore så det tror jeg ikke kunne lade sig gøre.

Anmeld

12. december 2011

Giraffen

den-lykkeligste skriver:

‎'Det siges at børnene havde øvet med Michael om hvad de skulle sige & at det de siger giver ingen mening, de laver mange fejl !! Feks. Paris, hun siger at nu skal alle synge med ham ö WTF? Det hedder at synge med hans stemme. Der er også rygter med at han er klædt ud som sin egen læge, lægen lyder præcis som Michael !!

tjaah... jeg er ikke overbevist og har egentlig heller ikke lyst til at diskutere det eller modargumentere

Jeg stejler altid lidt når det bliver fremlagt på den måde som i videoen og altså.... nej jeg køber den ikke

Anmeld

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Maise skriver:

hmm nu er retssystemet i usa rimelig hardcore så det tror jeg ikke kunne lade sig gøre.

ja jeg ved virkelig ik, det hva rygtet siger .. men billederne er meget forvivlet.

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

Den slags gider jeg slet ikke hoppe på..det bliver påstået med hvert eneste idol og andre fremtrædende hver gang de er døde...*Suk*

Anmeld

12. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Giraffen skriver:

tjaah... jeg er ikke overbevist og har egentlig heller ikke lyst til at diskutere det eller modargumentere

Jeg stejler altid lidt når det bliver fremlagt på den måde som i videoen og altså.... nej jeg køber den ikke

det er jeg heller ikke imod for. Men underligt nok

Anmeld

12. december 2011

Ka+Ma=Be

Eeeej selvfølgelig er manden død! Det er bare typisk USA med alt deres snak om sammensværgelser og bla bla bla! Der findes jo også ufoer, og små aliens der ligner mennesker besynderligt meget, ikk!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.