Michael jackson kan da ik være død!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Dinna88

Var det DET? Hold da op... Videoerne er ikke en gang TÆT på at kunne få mig til at tænke LIDT over det. Helt ærligt. Jeg havde regnet med forskere der sad og klargjorde detaljer, kloge hoveder der kom med teorier, men nogle random videoer laver af nogle "ligegyldige" mennesker,  der bl.a. har redigeret lidt i billerne, for at vise hvad de mener? Ej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Rødhætte

Ja nu ved man efterhånden ikke helt hvad man skal tro

Anmeld

13. december 2011

LilleLene

Det ENESTE jeg tænker er at
Han må godt nok have aaaalt for meget fritid

Og det han siger med at Elvis eller ikke er død PJAT

Anmeld

13. december 2011

signe.

Min første tanke var...

Sikke en masse ståhej for at påvise at en mand som tydeligt er død, IKKE er død.. Sådanne videoer er kun lavet for at de mennesker som har den mindste tvivl ser små grønne bussemænd(altså, at de ser noget som ikke er der)

Selvfølgelig er MJ død.. desværre, vi mistede en stor kunstner. Jeg tror alt dette er lavet for at tjene endnu flere penge på hans død.. inden længe kan man vel betale et vist beløb for at smugkigge på det hus, nogle påstår han bor i idag.. ej vel?

Og hele retsagen med lægen.. Hvis den skulle være iscenesat, hvem pokker har så lyst til at få hele verden til at hade en, for drabet på MJ, måske bare for et par millioner dollars(hvis det var det der skete) Manden er jo dømt, og folk vil ikke glemme det. Så mon ikke han rent faktisk havde noget ed hans død at gøre, og at MJ er død, og ikke genopstået til sin egen begravelse(helt ærligt)

Jeg har set videoerne, og jo selvfølgelig er der ligheder, og specielt med "dave"s stemme.. men som sagt.. når folk siger" hey det er MJ", så siger vi andre "gud ja, du siger noget"

Men nej... jeg holder på at MJ er død. Elvis er også død. John lennon er også død. Osama Bin laden er OGSÅ død. Hvis de ikke var, ville vi nu nok se det i nyhederne med hardcore facts, end hjemmeredigerede videoer på Youtube, hvor man altså også kan se "beviser" på at spøgelser er virkelige... hmm ja... Beviser på youtube, er hvad folk vil overbevise en om

Anmeld

13. december 2011

Caroline86

jeg har hele tiden tvivlet på MJ's død... Ærligt, det indrømmer jeg gerne!

De videoer jeg har set, indtil videre, har aldrig fået mig til at tænke "nå, jamen så ER han jo ikke død" men den første her, gjorde altså alligevel et eller andet ved mig... hmmm

Jeg er sikkert naiv, men jeg kan ikke dreje den i mit hoved så jeg tror på at han er død..........

Anmeld

13. december 2011

Laura.

Jeg hopper ikke på den, selvom jeg SÅ inderst inde gerne ville ! Men jeg tror på at manden er død og borte, og synes man skal lade ham hvile nu.

Anmeld

13. december 2011

*Louise*

Nu er MJ jo kendt for at gøre en masse tossede og idiotiske ting, så hvorfor ikke også lyve om sin egen død, og lave sig et nyt jeg???

Mht lægen, så kan han jo være blevet betalt mange mange mange milliarder for at hoppe med på det her stundt fra Mj´s side.....

Jeg er aldrig kunne lide den mand, jo hans musik men overhovedet ikke ham som person..... Så jeg er nok ikke så svær at få med på den her!!

Om han er død eller ej, så lad ham dog være i fred.... Er hans død en løgn, jamen så har han nok et ønske med det, og det syntes jeg man bør respektere....

Anmeld

13. december 2011

FogL

Sådan noget fis hopper jeg ikke på... "Damen" har altså også fået redigeret næsen i photoshop, for første gang man ser billedet er den meget større. 

Men tror ikke på det. Og Han ER død. Sad but true. Folk vil bare ikke indse det, og prøver så hårdt at finde modbevise. 

Anmeld

13. december 2011

Lunae

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro.

jeg må indrømme at det ikke ville undre mig, hvis han ikke er død. Det ville være en fantastisk måde for ham at komme ud af de 50 koncerter (som sikkert var blevet hans død) samtidig med at han kunne få fred fra mediernes søgelys.

Dog virker det markabert at han så har lyst til at deltage i sin egen begravelse, samt stille op til interviews. Det tænker jeg bestemt ikke at han ville.

Men uanset hvad, så tænker jeg bare at man skal lade manden være. Han har haft et hårdt liv, så giv ham lidt fred

Anmeld

13. december 2011

GitteC78

Jeg køber den ikke....

Jeg er stor fan er MJ og er 100% sikker på at han er død, desværre. Jeg ville da ønske at han var levende så han kunne opleve sine smukke børn vokse op.

Det er jo det samme med Elvis, nogle mener jo at han stadig lever.

Jeg synes det er plat at sidde og lave denne video, det er jo kun at glide salt i såret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.