Min første tanke var...
Sikke en masse ståhej for at påvise at en mand som tydeligt er død, IKKE er død.. Sådanne videoer er kun lavet for at de mennesker som har den mindste tvivl ser små grønne bussemænd(altså, at de ser noget som ikke er der)
Selvfølgelig er MJ død.. desværre, vi mistede en stor kunstner. Jeg tror alt dette er lavet for at tjene endnu flere penge på hans død.. inden længe kan man vel betale et vist beløb for at smugkigge på det hus, nogle påstår han bor i idag.. ej vel?
Og hele retsagen med lægen.. Hvis den skulle være iscenesat, hvem pokker har så lyst til at få hele verden til at hade en, for drabet på MJ, måske bare for et par millioner dollars(hvis det var det der skete) Manden er jo dømt, og folk vil ikke glemme det. Så mon ikke han rent faktisk havde noget ed hans død at gøre, og at MJ er død, og ikke genopstået til sin egen begravelse(helt ærligt)
Jeg har set videoerne, og jo selvfølgelig er der ligheder, og specielt med "dave"s stemme.. men som sagt.. når folk siger" hey det er MJ", så siger vi andre "gud ja, du siger noget"
Men nej... jeg holder på at MJ er død. Elvis er også død. John lennon er også død. Osama Bin laden er OGSÅ død. Hvis de ikke var, ville vi nu nok se det i nyhederne med hardcore facts, end hjemmeredigerede videoer på Youtube, hvor man altså også kan se "beviser" på at spøgelser er virkelige... hmm ja... Beviser på youtube, er hvad folk vil overbevise en om 
Anmeld