Jeres holdning til Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Tona

PT skriver:

Jeg har overvejet at lave en låst mappe herinde med billeder af min datter, da jeg jo egentligt gerne vil vise hende frem, og på den måde er der ingen uvedkommende, der får adgang til dem.

Men kan man ikke stadig kopiere billedet og stjæle det hvis man er så tarvelig? Der findes jo mange mærkelige mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Amandas-mor skriver:

Men kan man ikke stadig kopiere billedet og stjæle det hvis man er så tarvelig? Der findes jo mange mærkelige mennesker.

Jo, det kan man godt, men jeg bestemmer, hvem der skal have koden til mappen, og derfor kan alle og enhver jo så ikke se og kopiere dem. Hvis du forstår ?

Anmeld

14. december 2011

Tona

PT skriver:

Jo, det kan man godt, men jeg bestemmer, hvem der skal have koden til mappen, og derfor kan alle og enhver jo så ikke se og kopiere dem. Hvis du forstår ?

Ah okay på den måde...det vidste jeg ikke at man kunne

Anmeld

14. december 2011

K.Rehder

Både mig og manden har været på Facebook, men er det ikke mere og vi savner det bestemt ikke!
Synes til sidst at det var blevet til en stor gang selviscenesættelse...og er enentlig ligeglad med om venner og bekendt lige "Har spist en banan" , "Har lige tømt kattebakke...adr" eller "jeg elsker bare min snuller-basse-tuttenas-baby-honey-bunny-bamse for ever!"

Det eneste der ville kunne få mig tilbage på facebook, ville være hvis jeg en dag fik et job der krævede det...men der går nok lige nogle år endnu før Facebook bliver godkendt som "arbejdsrelateret",,hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.