Jeres holdning til Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Tona

Tak for alle jeres gode svar

Grunden til at jeg bla overvejer at slette min profil er at jeg er ked af at til trods for at jeg har lavet alt hvad jeg kan af indstillinger for at gøre min profil så sikker som muligt, så kan jeg stadig google mit navn og læse alt muligt jeg har skrevet på FB. Selvfølgelig skriver jeg ikke noget som er hemmeligt, men alligevel. Det er princippet i det. Desuden er det en tidsrøver.

Men, som flere af jer også skriver, så ville jeg også være ked af at skulle miste kontakten til mange af dem som jeg ikke taler så meget med i hverdagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Tona

BellaT skriver:

Jeg har slettet min profil på facebook. Har ellers været der i et par år eller mere. Men det virker så overfladisk. Ihvertfald for mig. Desuden så skal alle mulige egentligt ikke se billeder af mig og mine børn og mit liv. Og mit liv skal ikke registreres online.

Det er et åbent sladder-snage forum selvom man har lukket profil.

Det var min mening.

Link til den rigtige sletning. Ikke kun deaktivering.

http://slet--din-facebook-profil.blogspot.com/2009/09/slet-facebook-profil-sadan-sletter-du.html

Mange tak for det link. Rigtig godt  Hvordan søren får jeg slettet mine profilbilleder. Ved du det? Jeg kan godt få alle de andre slettet undtagen dem

Anmeld

12. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Amandas-mor skriver:

Hej piger

Jeg tænkte lidt på hvad jeres holdning er til Facebook. Er der nogen af jer som har valgt det fra? Selv overvejer jeg det efterhånden, da jeg syntes der er mange problemer med hacking og med at ens private oplysninger er svære at holde private.

Er du på Facebook og hvis ikke hvorfor så?

nope er ikke på facebook...synes det er et fint koncept, men synes også, at man lige pludselig er venner med alle man kender...selv dem man næsten kun kender ved navn.

og synes ikke alle behøver følge med i mit liv...så derfor gider jeg ikke facebook.

Anmeld

13. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har en del venner i udlandet, og den nemmeste måde at holde kontakt med dem, er via FB. Jeg skriver aldrig noget derinde som herinde, jeg ikke ville have lyst til at læse i avisen, og jeg har heller ingen billeder nogen steder, da FB overtager rettighederne til disse, og jeg har ikke lyst til at se min datter spredt ud over hele internettet.

Anmeld

13. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mor:) skriver:

nope er ikke på facebook...synes det er et fint koncept, men synes også, at man lige pludselig er venner med alle man kender...selv dem man næsten kun kender ved navn.

og synes ikke alle behøver følge med i mit liv...så derfor gider jeg ikke facebook.

Man kan også vælge at sige nej til disse personer, når de anmoder om venskab . Det gør jeg selv. Jeg er kun venner med mine rigtige venner derinde.

Anmeld

13. december 2011

SS82

Jeg var med på bølgen helt fra start men valgte af personlige årsager at slette min profil for halvandet år siden. Er rigtig glad for mit valg ogsavner det slet ikke.

Anmeld

13. december 2011

Benjamins'mor

Jeg er stadig på facebook, før brugte jeg det meget mere end baby, men nu bruger jeg næsten kun baby.

Jeg synes det er blevet for indviklet og langsom.

Anmeld

13. december 2011

maria_wlt

ELSKER MIN FB

Sletter ikke bare lige sådan

Anmeld

13. december 2011

lio

Jeg er næsten daglig, dog ikke stor-bruger at Facebook, jeg bruger det til at skrive og høre nyheder om mennesker jeg ikke kan se any time, jeg har nemlig familie og venner i Finland så facebook har gjort noget for vores kontakt. Det er rart og vil derfor heller ikke undvære det.

dog læser jeg også nyheder om dem jeg har fysisk omkring mig, folk tør jo skrive ting de ikke tør sige højt normalt.

Anmeld

13. december 2011

Rødhætte

LunaLykke skriver:

Jeg er på facebook, fordi jeg synes det er fedt at man kan følge lidt med i livet hos dem man ikke lige ser til daglig. Alt på min profil kan kun ses af mine venner, og har ryddet godt ud i mine venner. Fordi jeg synes måske ikke at mit liv rager folk jeg kendte for 10 år siden og som jeg alligevel aldrig snakker med

Helt det samme her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.