Jeres holdning til Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
33 svar
0 synes godt om
12. december 2011

Tona

Hej piger

Jeg tænkte lidt på hvad jeres holdning er til Facebook. Er der nogen af jer som har valgt det fra? Selv overvejer jeg det efterhånden, da jeg syntes der er mange problemer med hacking og med at ens private oplysninger er svære at holde private.

Er du på Facebook og hvis ikke hvorfor så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Clisolka

Hej piger

Jeg tænkte lidt på hvad jeres holdning er til Facebook. Er der nogen af jer som har valgt det fra? Selv overvejer jeg det efterhånden, da jeg syntes der er mange problemer med hacking og med at ens private oplysninger er svære at holde private.

Jeps, jeg er på Facebook. Jeg har været med lige fra starten i 07, så har efterhånden oplevet en del hackninger, virus, spam og diverse - det er ret irreterende at få, men jeg melder det hver gang 

Jeg bruger det til kontakt mellem familie og venner, jeg aldrig ser, men stadig har kontakt til 

Anmeld

12. december 2011

lycly

Amandas-mor skriver:

Hej piger

Jeg er på facebook, fordi jeg synes det er fedt at man kan følge lidt med i livet hos dem man ikke lige ser til daglig. Alt på min profil kan kun ses af mine venner, og har ryddet godt ud i mine venner. Fordi jeg synes måske ikke at mit liv rager folk jeg kendte for 10 år siden og som jeg alligevel aldrig snakker med

Anmeld

12. december 2011

MorEllen

Jeg bruger Facebook til at holde kontakt med venner og familie der bor langt væk. Store deler af mine venner bor i Norge, og det er meget sjelden jeg ser dem. FB er et fint sted hvor man kan dele billeder, snakke og skrive mails.. Har aldrig oplevet hacking.. Selvfølgelig tænker jeg over hvilke billeder og hvad slags oplysninger jeg lægger ud, men på den anden side har jeg ingen mistanke om at mine vænner misbruger det jeg deler med dem. Jeg er kun ven med de jeg ser på som gode venner, er ikke ven med folk jeg ser på som "sekundære kontakter".

Er glad for at Facebook findes, og har ikke overvejet at kutte det ud

Anmeld

12. december 2011

BellaT

Jeg har slettet min profil på facebook. Har ellers været der i et par år eller mere. Men det virker så overfladisk. Ihvertfald for mig. Desuden så skal alle mulige egentligt ikke se billeder af mig og mine børn og mit liv. Og mit liv skal ikke registreres online.

Det er et åbent sladder-snage forum selvom man har lukket profil.

Det var min mening.

Link til den rigtige sletning. Ikke kun deaktivering.

http://slet--din-facebook-profil.blogspot.com/2009/09/slet-facebook-profil-sadan-sletter-du.html

Anmeld

12. december 2011

Mor til Mike

Amandas-mor skriver:

Hej piger

Jeg addicted til facebook. Elsker det!

Tror godt nok jeg ville mangle noget hvis facebook pludselig blev lukket, det er mit netværk til alle gamle venner og veninder, og de folk jeg ikke ser ret ofte.

Så jeg er MEGET glad for facebook!

Anmeld

12. december 2011

MortilCilas

Jeg er på facebook, og skriver ikke ret mange ting i min status, kun sjove opdateringer osv, jeg har kun 1 billed af min søn, da jeg var træt af faderens og farmoderens kommentar til andre, om at jeg ikke ville have at han så sin søn, osv. Men overvejer at slette det, da jeg er træt af at folk blander sig i ting de kun har hørt fra en side af, fx farens.

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

Morellen skriver:

Jeg bruger Facebook til at holde kontakt med venner og familie der bor langt væk. Store deler af mine venner bor i Norge, og det er meget sjelden jeg ser dem. FB er et fint sted hvor man kan dele billeder, snakke og skrive mails.. Har aldrig oplevet hacking.. Selvfølgelig tænker jeg over hvilke billeder og hvad slags oplysninger jeg lægger ud, men på den anden side har jeg ingen mistanke om at mine vænner misbruger det jeg deler med dem. Jeg er kun ven med de jeg ser på som gode venner, er ikke ven med folk jeg ser på som "sekundære kontakter".

Er glad for at Facebook findes, og har ikke overvejet at kutte det ud

Samme her. Har også familie i Norge og jeg har kontakt til en del fra min folkeskole, og det gør det nemmere at samle folk til arrangementer mm.

Jeg lægger ikke ret mange billeder ud, da jeg ikke ved, hvor de lander. I stedet bruger jeg egen hjemmeside til det formål, så jeg selv kan styre det

Anmeld

12. december 2011

Mor til Ella

Amandas-mor skriver:

Hej piger

Har aldrig haft en profil synes kun folk gik op i hvem der kunne få flest venner, og det har ikke noget med venner af gøre for mig

Og så synes jeg det er hyggeligt at mødes og have noget nyt at fortælle  

Anmeld

12. december 2011

SussieThyssen

Amandas-mor skriver:

Hej piger

Jeps jeg er på FB og jeg er MEGET glad for det..det eneste der irriterer mig er, at de konstant laver den om..og bestemt ikke altid en fordel.

Men ellers er jeg enormt glad for den.
Jeg har over 300 venner over hele verden og en hel del familie, som jeg netop har fundet gennem FB, fordi jeg interesserer mig for slægtsforskning.

Jeg har aldrig haft probs med hackning, hvilket nok skyldes at jeg bruger hovedet der, som så mange andre steder og ALDRIG åbner noget som kan medføre det.

Mit privatlig har det fint derinde, ligesom her..jeg er en åben bog.
Hvis jeg har noget verden ikke må vide, jamen så kommer det bare aldrig ud på skrift. Det er en enkelt og ganske simpel regel..hvorfor overovedet skrive noget nogen ikke må vide..så er det bedre at holde mund

Så jo..jeg elsker min FB og vil ikke bytte den.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.