Jeres holdning til Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

wamse

elsker facebook, og bruger det meget  Har ingen former for overvejelser om at slette min profil, for bruger den til at holde kontakt med mange forskellige mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Tona

PT skriver:

Jeg har en del venner i udlandet, og den nemmeste måde at holde kontakt med dem, er via FB. Jeg skriver aldrig noget derinde som herinde, jeg ikke ville have lyst til at læse i avisen, og jeg har heller ingen billeder nogen steder, da FB overtager rettighederne til disse, og jeg har ikke lyst til at se min datter spredt ud over hele internettet.

Enig. Jeg lægger af princip heller ikke billeder af min datter på nettet

Anmeld

13. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
PT skriver:

Man kan også vælge at sige nej til disse personer, når de anmoder om venskab . Det gør jeg selv. Jeg er kun venner med mine rigtige venner derinde.

det kan så blive akavet hvis man kommer til at møde dem

Anmeld

13. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mor:) skriver:

det kan så blive akavet hvis man kommer til at møde dem

Det er måske rigtig nok, men jeg er personligt ligeglad . Jeg har sagt nej til både min kusine, onkel og anden familie, da jeg intet har med dem at gøre og vi kun ses til store familie sammenkomster, og derfor kan jeg ikke se, hvorfor de skal kunne følge mit liv.

Anmeld

13. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Amandas-mor skriver:

Enig. Jeg lægger af princip heller ikke billeder af min datter på nettet

Jeg har overvejet at lave en låst mappe herinde med billeder af min datter, da jeg jo egentligt gerne vil vise hende frem, og på den måde er der ingen uvedkommende, der får adgang til dem.

Anmeld

13. december 2011

PT skriver:

Det er måske rigtig nok, men jeg er personligt ligeglad . Jeg har sagt nej til både min kusine, onkel og anden familie, da jeg intet har med dem at gøre og vi kun ses til store familie sammenkomster, og derfor kan jeg ikke se, hvorfor de skal kunne følge mit liv.

så kan jeg godt se det fede i facebook, men jeg tror aldrig jeg får mod til at sige nej...er simpelthen så dårlig til det. hehe

Anmeld

13. december 2011

Mette.

Hej piger

Jeg tænkte lidt på hvad jeres holdning er til Facebook. Er der nogen af jer som har valgt det fra? Selv overvejer jeg det efterhånden, da jeg syntes der er mange problemer med hacking og med at ens private oplysninger er svære at holde private.

Er du på Facebook og hvis ikke hvorfor så?

Ja, jeg er på facebook, men jeg bruger det ikke ret meget. Jeg laver så godt som aldrig status opdateringer og lægger aldrig billeder og lignende ud. Ligeledes har vi valgt vores datter heller ikke er derinde med nogen former for billeder.

Så ja, pga. alle de problemer der er med hacking og forbi man mister rettighederne over sine billederne når man har dem derinde, bruger jeg det mest til at følge bekendte og ikke til at dele ud af mit eget liv..

Anmeld

13. december 2011

PT

Profilbillede for PT

så kan jeg godt se det fede i facebook, men jeg tror aldrig jeg får mod til at sige nej...er simpelthen så dårlig til det. hehe

Øvelse gør mester. Du bestemmer alene, hvem der har adgang til dit liv, og at sige nej til folk, du ikke engang kender, burde vel ikke kunne såre nogen

Anmeld

13. december 2011

PT skriver:

Øvelse gør mester. Du bestemmer alene, hvem der har adgang til dit liv, og at sige nej til folk, du ikke engang kender, burde vel ikke kunne såre nogen

nej det er rigtig nok...må øve mig i det

Anmeld

13. december 2011

PT

Profilbillede for PT

nej det er rigtig nok...må øve mig i det

Det er vist den eneste vej frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.