Puha, det er vildt så mange der føder for tidligt for tiden

Jeg "startede" jo lavinen for 5 uger siden.. Og ja.. Så kom Mikkel, og nu Dutten..
Og da jeg kom op til David imorges var der lige kommet en lille pige ind på 1800g .. Og finder så ud af at der er en jeg er i "en god start sammen" gruppe med (et tilbud min kommune har.. hvor man følger hinanden i 3 år.. og mødes en gang om måneden det første år) Heldigvis havde hun kun 4 uger til termin.. men hendes datter var meget lille i forhold til alder..
Men mine tanker går godt nok også til alle de andre, der går det igennem som vi er godt på vej ud af.. Det er en hård og lang tid når man er indlagt.. Og bare gerne vil hjem og nye den bette guldklump.. Men jeg er sikker på alle bebserne kommer godt og sikkert ud af det.. Og lige pludselig er tiden gået! Jeg fatter ik der allerede er gået 36 dage!!

Hvor er tiden blevet af..
Vi HÅBER vi kan komme hjem mellem jul og nytår.. og måske være heldige at komme hjem til jul på orlov.. Heldigvis er han rigtig godt på vej.. Han blev vejet i morges.. 1588g.. Han har taget 122g på, siden itorsdags..Det er 30,5g i snit om dagen.. Og de siger at når de er stabile og tager godt på er snittet på 20-25 g

Så vi klager ik når vi er over gennemsnittet

Al held og lykke til de små dejlige præmature..
Anmeld