Synes vi skal sende nogle tanker til denkommendefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Zeus

En masse tanker til dem, og deres lille søn.. Håber det fortsætter med at gå så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Toshiba

An&Jo skriver:

og hans kæreste, der her i weekenden er blevet forældre til lille viktor, som er født i uge 27..

Der er sikkert flere end mig der følger deres blog, og har opdaget det.. Men synes vi skal sende nogle kram og nogle kærlige tanker til dem og lille viktor..

ØJS det var tidligt....

Håber på det bedste

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

STORT tillykke med lille Viktor, hvor er han dog sød  I får en masse varme tanker herfra 

Anmeld

12. december 2011

camillakrath

Ej jeg blir helt rørt

Masser af tanker til dem

Anmeld

12. december 2011

Frøken J.

An&Jo skriver:

og hans kæreste, der her i weekenden er blevet forældre til lille viktor, som er født i uge 27..

Der er sikkert flere end mig der følger deres blog, og har opdaget det.. Men synes vi skal sende nogle kram og nogle kærlige tanker til dem og lille viktor..

Åh, det havde jeg slet ikke opdaget! Kunne ikke lade være at fælde en lille tåre. Sikke en bette én.. Håber han kommer til at klare sig rigtig fint, han ligner en lille fighter!

Anmeld

12. december 2011

Loa

Hold da op hvor er han lille  Hvad gør dog at de bliver født så tidligt??

Troede det primært var tvillinger der blev født for tidligt.

Men sender da helt klart også mine tanker deres vej........ 

Anmeld

12. december 2011

An&Jo

Loa skriver:

Hold da op hvor er han lille  Hvad gør dog at de bliver født så tidligt??

Troede det primært var tvillinger der blev født for tidligt.

Men sender da helt klart også mine tanker deres vej........ 

du kan læse i hendes fødselsberetning derinde hvorfor han er kommet så tidligt..

Håber bare han er en stærk lille gut..

Anmeld

12. december 2011

MorDk

Tillykke med "dutten"  Hvor er han lille og fin.

Sender jer rigtig rigtig mange tanker!!!

Anmeld

12. december 2011

Gry91

Det er den fineste lille dreng de har fået sig 

masser af varme tanker er sendt afsted til alle tre mange gange herfra!
heldigvis virker det til de alle har det godt trods omstændighederne, og håber de fik lov at holde ham i dag som hun sagde de måske kunne 

men kan dog slet ikke forestille mig hvis det var os som var i den situation lige nu :s har termin en uge efter hende, så det er vildt underligt at de nu har deres lille dreng!

Anmeld

12. december 2011

Nitz - <3 David

Puha, det er vildt så mange der føder for tidligt for tiden Jeg "startede" jo lavinen for 5 uger siden.. Og ja.. Så kom Mikkel, og nu Dutten..
Og da jeg kom op til David imorges var der lige kommet en lille pige ind på 1800g .. Og finder så ud af at der er en jeg er i "en god start sammen" gruppe med (et tilbud min kommune har.. hvor man følger hinanden i 3 år.. og mødes en gang om måneden det første år) Heldigvis havde hun kun 4 uger til termin.. men hendes datter var meget lille i forhold til alder..

Men mine tanker går godt nok også til alle de andre, der går det igennem som vi er godt på vej ud af.. Det er en hård og lang tid når man er indlagt.. Og bare gerne vil hjem og nye den bette guldklump.. Men jeg er sikker på alle bebserne kommer godt og sikkert ud af det.. Og lige pludselig er tiden gået! Jeg fatter ik der allerede er gået 36 dage!! Hvor er tiden blevet af..

Vi HÅBER vi kan komme hjem mellem jul og nytår.. og måske være heldige at komme hjem til jul på orlov.. Heldigvis er han rigtig godt på vej.. Han blev vejet i morges.. 1588g.. Han har taget 122g på, siden itorsdags..Det er 30,5g i snit om dagen.. Og de siger at når de er stabile og tager godt på er snittet på 20-25 g Så vi klager ik når vi er over gennemsnittet

Al held og lykke til de små dejlige præmature..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.