Synes vi skal sende nogle tanker til denkommendefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.385 visninger
76 svar
0 synes godt om
12. december 2011

An&Jo

og hans kæreste, der her i weekenden er blevet forældre til lille viktor, som er født i uge 27..

Der er sikkert flere end mig der følger deres blog, og har opdaget det.. Men synes vi skal sende nogle kram og nogle kærlige tanker til dem og lille viktor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Camulla

An&Jo skriver:

og hans kæreste, der her i weekenden er blevet forældre til lille viktor, som er født i uge 27..

Der er sikkert flere end mig der følger deres blog, og har opdaget det.. Men synes vi skal sende nogle kram og nogle kærlige tanker til dem og lille viktor..

Puha da, ja, har lige været inde og læse deres blog... Han er godt nok en lille en, vi må krydse alt hvad vi har! Og han serda helt igennem dejlig ud, hva? 

Jeg synes der er enormt mange herinde der bliver født meget for tidligt lige i øjeblikket, først David, så Mikkel og nu Viktor... Jeg sender dem alle de varmeste tanker, så de kan vokse sig store og stærke! 

til deres dejlige familier...

Anmeld

12. december 2011

EKBJ

An&Jo skriver:

Nogen der kan sende link til bloggen :i 

Anmeld

12. december 2011

An&Jo

Camulla skriver:

Puha da, ja, har lige været inde og læse deres blog... Han er godt nok en lille en, vi må krydse alt hvad vi har! Og han serda helt igennem dejlig ud, hva? 

Jeg synes der er enormt mange herinde der bliver født meget for tidligt lige i øjeblikket, først David, så Mikkel og nu Viktor... Jeg sender dem alle de varmeste tanker, så de kan vokse sig store og stærke! 

til deres dejlige familier...

Han er meget lille ja..

Jeg føler virkelig med dem der føder for tidligt, det er noget af det værste man kan komme ud for..

Anmeld

12. december 2011

stjerneskud10

Håber alt må gå lille Viktor godt og han må vokse sig stor og stærk... Ønsker Michelle og den kommende far alt mulig held og lykke med lille Viktor og det nye liv for venter dem.. Krydser alt for han snart kan klarer sig selv..

Anmeld

12. december 2011

An&Jo

EKBJ skriver:

Nogen der kan sende link til bloggen :i 

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

12. december 2011

Maemi

Hold da op, sikke dog en omgang.. Men efter omstændighederne lyder det til at lille Viktor og hans forældre har det godt stort tillykke til Den Kommende Far og Michelle og held og lykke med livet som forældre

Anmeld

12. december 2011

Mettemus

Ih hvor jeg synes der kommer (for) mange små babyer ud før tid lige nu. Sender kram og tanker - håber i har det godt trods alt.

TILLYKKE med lille Viktor!

Anmeld

12. december 2011

BellaCiinea

An&Jo skriver:

Ja stort tillykke til dem 

Den lille stråle ser da bare for skøn ud!

Mange varme tanker og kram herfra

Anmeld

12. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Masser af tanker og tillykke med sønnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.