Synes vi skal sende nogle tanker til denkommendefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

malo

Sender alle mine ønsker om at lille Viktor må vokse sig stærkere og større. Kan slet ikke forestille mig hvad I gennemgår, da jeg ikke selv har prøvet at føde for tidligt, men jeg sender jer en masse tanker. Og selvfølgelig et tillykke med den tidlige julegave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

signe.

twinboys skriver:

og Alexanders liv i 2003???

Var der noget med Alexanders hjerte, siden det var Skejby?

Anmeld

12. december 2011

twinboys

signe. skriver:

Så du kender også de fantastiske mennesker der! Vi har aftalt her, at hvis vi skla have flere børn, så vil vi benytte os af frit sygehusvalg, og vælge Skejby... Det er simpelthen ene af engle der er på det sygehus!

jeps Oliver og Alexander blev født i Odense men 1 mdr. efter røg Alexander til Skejby hvor Oliver blev i Odense...De lå fra hinanden 1mdr. og så kom Alexander tilbage og 1 mdr. efter røg de begge til Sønderborg

Majbritt

Anmeld

12. december 2011

twinboys

signe. skriver:

Var der noget med Alexanders hjerte, siden det var Skejby?

Jeps en ductus som ikke ville lukke sig

Anmeld

12. december 2011

Hailiesmom11

Puha sikken en vej til verden

Stort kram og tillykke herfra han ser dejlig ud

Anmeld

12. december 2011

signe.

twinboys skriver:

jeps Oliver og Alexander blev født i Odense men 1 mdr. efter røg Alexander til Skejby hvor Oliver blev i Odense...De lå fra hinanden 1mdr. og så kom Alexander tilbage og 1 mdr. efter røg de begge til Sønderborg

Majbritt

Puha, det må være forfærdeligt for Jer at skulle skille dem ad, og ovenikøbet kun være hos den ene Puha.... Ak ja, de ductus... så han skulle opereres for at få den lukket?

Anmeld

12. december 2011

twinboys

signe. skriver:

Puha, det må være forfærdeligt for Jer at skulle skille dem ad, og ovenikøbet kun være hos den ene Puha.... Ak ja, de ductus... så han skulle opereres for at få den lukket?

vi kørte frem og tilbage hver dag og de svævede begge mellem liv og død...

Jeps han fik 2 clips på normalt kan den lukkes med medicin eller en clips... men Alexander måtte have to på

Anmeld

12. december 2011

Nadia&Daniel

Link til blog??

Sender masser af  afsted..

Anmeld

12. december 2011

An&Jo

twinboys skriver:

Stort tillykke med lille Viiktor...Tanker herfra.... Hvor ligger de henne af i landet...??? Odense???

Er ret sikker på at de ligger i Skejby, men er faktisk ikke sikker

Anmeld

12. december 2011

TaAsJu

Mange varme tanker afsted til dem alle 3 og håber lille Victor bliver en stærk mus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.