Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med den lille mand.
Krydser fingre og håber det bedste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med den lille fine søn!
Tillykke til den lille familie. Jeg ønsker jer styrke og godt helbred.
Stort tillykke med den lille stjerneTragisk med sådan en hård start på livet, ønsker dem alt det bedste
Stort tillykke med den lille prins, hvor er han dog lille og skøn. Håber alt fremover går godt med ham
GUD hvor fik jeg et chok da jeg lige så denne tråd.. jeg havde aftalt med hende at jeg skulle redigere hendes mavebilleder senere osv...
håber at hun har det godt og at bettemanden klarer den uden besvær...
Ej puuha! Det havde jeg slet ikke set! Det virker så pludseligt!
Krydser fingre for at deres lille guldklump nok skal klare det Og selvfølgelig et stort stort tillykke!
Masser af positive tanker og kram
An&Jo skriver: og hans kæreste, der her i weekenden er blevet forældre til lille viktor, som er født i uge 27..Der er sikkert flere end mig der følger deres blog, og har opdaget det.. Men synes vi skal sende nogle kram og nogle kærlige tanker til dem og lille viktor..
og hans kæreste, der her i weekenden er blevet forældre til lille viktor, som er født i uge 27..Der er sikkert flere end mig der følger deres blog, og har opdaget det.. Men synes vi skal sende nogle kram og nogle kærlige tanker til dem og lille viktor..
hvor kan man læse om det henne ??
maria87 skriver: hvor kan man læse om det henne ??
http://babydutten.blogspot.com/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128